Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 335358

Vrijednost vizualnog izraza u nastavnom procesu


Dodig, Milena; Pivac, Dunja
Vrijednost vizualnog izraza u nastavnom procesu // 6. dani Osnovne škole splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi : Planiranje i programiranje, praćenje i ocjenjivanje" znanstveno stručni skup s međunarodnom suradnjom : zbornik radova / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Filozofski fakultet ; Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak, 2008. str. 155-168 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 335358 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrijednost vizualnog izraza u nastavnom procesu
(The Value of Visual Expression in Teaching Process)

Autori
Dodig, Milena ; Pivac, Dunja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
6. dani Osnovne škole splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi : Planiranje i programiranje, praćenje i ocjenjivanje" znanstveno stručni skup s međunarodnom suradnjom : zbornik radova / Ivon, Hicela - Split : Filozofski fakultet ; Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak, 2008, 155-168

ISBN
953-96977-5-1

Skup
Dani Osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije s međunarodnom suradnjom ( 6 ; 2008)

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.-25.04.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
vizualni izraz; prostorna inteligencija; učenje; nastavni proces
(visual expression; spatial intelligence; learning (process); teaching process)

Sažetak
U ovom prilogu se raspravlja o vizualnom izrazu u nastavnom procesu i ističe njegov značaj u učenju. Navode se i rezultati prigodnog istraživanja koje je provedeno kako bi se utvrdilo planiraju li i upotrebljavaju li učitelji razredne nastave i učitelji odabranih nastavnih predmeta vizualni izraz u nastavnom procesu, te u kojoj mjeri, po njihovom mišljenju, vizualni izraz potiče razvoj percepcije i prostorne inteligencije učenika osnovnih škola. Također je istraženo kojim se nastavnim pomagalima učitelji najčešće koriste u svrhu vizualizacije procesa učanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Umjetnička akademija, Split

Profili:

Avatar Url Dunja Pivac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dodig, Milena; Pivac, Dunja
Vrijednost vizualnog izraza u nastavnom procesu // 6. dani Osnovne škole splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi : Planiranje i programiranje, praćenje i ocjenjivanje" znanstveno stručni skup s međunarodnom suradnjom : zbornik radova / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Filozofski fakultet ; Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak, 2008. str. 155-168 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Dodig, M. & Pivac, D. (2008) Vrijednost vizualnog izraza u nastavnom procesu. U: Ivon, H. (ur.)6. dani Osnovne škole splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi : Planiranje i programiranje, praćenje i ocjenjivanje" znanstveno stručni skup s međunarodnom suradnjom : zbornik radova.
@article{article, editor = {Ivon, H.}, year = {2008}, pages = {155-168}, keywords = {vizualni izraz, prostorna inteligencija, u\v{c}enje, nastavni proces}, isbn = {953-96977-5-1}, title = {Vrijednost vizualnog izraza u nastavnom procesu}, keyword = {vizualni izraz, prostorna inteligencija, u\v{c}enje, nastavni proces}, publisher = {Filozofski fakultet ; Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor, Ogranak}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, editor = {Ivon, H.}, year = {2008}, pages = {155-168}, keywords = {visual expression, spatial intelligence, learning (process), teaching process}, isbn = {953-96977-5-1}, title = {The Value of Visual Expression in Teaching Process}, keyword = {visual expression, spatial intelligence, learning (process), teaching process}, publisher = {Filozofski fakultet ; Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor, Ogranak}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font