Što Fellini ima s nastavom? (Amarcord) (CROSBI ID 535299)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šamo, Renata
hrvatski
Što Fellini ima s nastavom? (Amarcord)
U skladu s nekim ključnim novinama u glotodidaktici, mogli bismo reći da sintagma dinamična interakcija zauzima bitno mjesto u našim nastojanjima da formalnu razrednu situaciju približimo iskustvima svakodnevnoga življenja. Autorica nastoji u svojemu radu iznijeti jedno trodimenzionalno viđenje pojma interakcija, koristeći se primjerom nastavnoga sata engleskoga jezika. Nužno je napomenuti da se izneseni model ne odnosi isključivo na nastavu stranih jezika nego je primjenjiv u širem odgojno-obrazovnom kontekstu. Sam rad se temelji na radionici što ju je autorica kao jedini predstavnik hrvatskoga strukovnog udruženja (HUPE), održala na 10. konferenciji poljske podružnice Međunarodnoga udruženja profesora engleskog jezika (IATEFL) u Varšavi 2001. godine.
sjećanje; djetinjstvo; interakcija; dinamika; povjerenje
nije evidentirano
engleski
What Has Fellini Got to Do with Teaching? (Amarcord)
nije evidentirano
memory; childhood; interaction; dynamic; trust
nije evidentirano
Podaci o prilogu
301-306.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima
Tatković, Nevenka
Pula: Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli i Hrvatski pedagoško-književni zbor Zagreb
953-7191-02-8
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096