Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Što Fellini ima s nastavom? (Amarcord) (CROSBI ID 535299)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Šamo, Renata Što Fellini ima s nastavom? (Amarcord) // Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima / Tatković, Nevenka (ur.). Pula: Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli i Hrvatski pedagoško-književni zbor Zagreb, 2005. str. 301-306

Podaci o odgovornosti

Šamo, Renata

hrvatski

Što Fellini ima s nastavom? (Amarcord)

U skladu s nekim ključnim novinama u glotodidaktici, mogli bismo reći da sintagma dinamična interakcija zauzima bitno mjesto u našim nastojanjima da formalnu razrednu situaciju približimo iskustvima svakodnevnoga življenja. Autorica nastoji u svojemu radu iznijeti jedno trodimenzionalno viđenje pojma interakcija, koristeći se primjerom nastavnoga sata engleskoga jezika. Nužno je napomenuti da se izneseni model ne odnosi isključivo na nastavu stranih jezika nego je primjenjiv u širem odgojno-obrazovnom kontekstu. Sam rad se temelji na radionici što ju je autorica kao jedini predstavnik hrvatskoga strukovnog udruženja (HUPE), održala na 10. konferenciji poljske podružnice Međunarodnoga udruženja profesora engleskog jezika (IATEFL) u Varšavi 2001. godine.

sjećanje; djetinjstvo; interakcija; dinamika; povjerenje

nije evidentirano

engleski

What Has Fellini Got to Do with Teaching? (Amarcord)

nije evidentirano

memory; childhood; interaction; dynamic; trust

nije evidentirano

Podaci o prilogu

301-306.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima

Tatković, Nevenka

Pula: Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli i Hrvatski pedagoško-književni zbor Zagreb

953-7191-02-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija