Čarolija poučavanja - na granici iluzije i stvarnosti (CROSBI ID 535297)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šamo, Renata
hrvatski
Čarolija poučavanja - na granici iluzije i stvarnosti
Zagrebački projekt uvođenja stranih jezika u prvi razred osnovne škole, pokrenut školske 1991./92. godine, znatno je utjecao na osvješćivanje šire hrvatske javnosti o potrebi ranog učenja stranih jezika u nas dok je unutar stručnih krugova 'nametnuo' novi način promišljanja o uvjetima izvođenja nastave stranih jezika. Zahvaljujući projektu, prije nekoliko godina pokrenut je i specijalizirani dodiplomski studij Razredne nastave s pojačanim predmetom (danas donekle formalno, ali ne i suštinski izmijenjen) koji predstavlja ozbiljni početak sustavnog pronalaženja mogućih odgovora na pitanje – kakav nam je model učitelja/ice potreban za ovu učeničku populaciju. Dosadašnja iskustva i rezultati istraživanja neposrednih sudionika projekta ukazuju na neizbježnost partnerskog odnosa učitelj/ica – učenik, pri čemu se ističe ne samo profesionalni nego i osobni profil učitelja/ice i njihova uloga u promicanju svijesti o nastavi stranog jezika kao bitnom segmentu obrazovnog sustava u kojemu se zrcale mnogi kriteriji nužni za nastanak suvremenog demokratskog ozračja kakvome naše društvo teži.
poučavanje; Zagrebački projekt; rano učenje stranih jezika; novi model učitelja
nije evidentirano
engleski
The Magic of Teaching - between Illusion and Reality
nije evidentirano
teaching; Zagreb Project; early FL learning; new model of teacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
321-324.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju
Kadum, Vladimir
Pula: Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli
953-7191-04-4
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096