Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Čarolija poučavanja - na granici iluzije i stvarnosti (CROSBI ID 535297)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Šamo, Renata Čarolija poučavanja - na granici iluzije i stvarnosti // Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju / Kadum, Vladimir (ur.). Pula: Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli, 2006. str. 321-324

Podaci o odgovornosti

Šamo, Renata

hrvatski

Čarolija poučavanja - na granici iluzije i stvarnosti

Zagrebački projekt uvođenja stranih jezika u prvi razred osnovne škole, pokrenut školske 1991./92. godine, znatno je utjecao na osvješćivanje šire hrvatske javnosti o potrebi ranog učenja stranih jezika u nas dok je unutar stručnih krugova 'nametnuo' novi način promišljanja o uvjetima izvođenja nastave stranih jezika. Zahvaljujući projektu, prije nekoliko godina pokrenut je i specijalizirani dodiplomski studij Razredne nastave s pojačanim predmetom (danas donekle formalno, ali ne i suštinski izmijenjen) koji predstavlja ozbiljni početak sustavnog pronalaženja mogućih odgovora na pitanje – kakav nam je model učitelja/ice potreban za ovu učeničku populaciju. Dosadašnja iskustva i rezultati istraživanja neposrednih sudionika projekta ukazuju na neizbježnost partnerskog odnosa učitelj/ica – učenik, pri čemu se ističe ne samo profesionalni nego i osobni profil učitelja/ice i njihova uloga u promicanju svijesti o nastavi stranog jezika kao bitnom segmentu obrazovnog sustava u kojemu se zrcale mnogi kriteriji nužni za nastanak suvremenog demokratskog ozračja kakvome naše društvo teži.

poučavanje; Zagrebački projekt; rano učenje stranih jezika; novi model učitelja

nije evidentirano

engleski

The Magic of Teaching - between Illusion and Reality

nije evidentirano

teaching; Zagreb Project; early FL learning; new model of teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

321-324.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju

Kadum, Vladimir

Pula: Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli

953-7191-04-4

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija