Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Modeli ili teorije čitanja u nastavnoj praksi (CROSBI ID 535295)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Šamo, Renata Modeli ili teorije čitanja u nastavnoj praksi // Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo - knjiga II / Tatković, Nevenka ; Muradbegović, Aida (ur.). Pula: Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli i Hrvatski pedagoško-književni zbor Zagreb, 2002. str. 35-43

Podaci o odgovornosti

Šamo, Renata

hrvatski

Modeli ili teorije čitanja u nastavnoj praksi

U članku nalazimo kratki prikaz glavnih modela ili teorija čitanja koje su bitno utjecale na promjenu pristupa poučavanju i usvajanju vještine čitanja u nastavnom procesu. Prijašnja ustrajavanja na dekontekstualiziranom čitanju tijekom sedamdesetih zamijenjena su isticanjem središnje uloge značenja u datom kontekstu dok se najnovija stremljenja kreću u pravcu određenja čitanja kao jednog dinamičnog interaktivnog procesa s nužnim posljedicama po suvremenu nastavnu praksu te s krajnjim ciljem osposobljavanja strategijskih čitatelja i njihovog brzog osamostaljivanja u cjelovitom procesu učenja.

vanjski model čitanja; unutarnji model čitanja; psiholingvistička igra pogađanja; interaktivni modeli čitanja; čitanje u nastavi

nije evidentirano

engleski

Reading Models in Educational Context

nije evidentirano

bottom-up model; top-down model; psycholinguistic guessing game; interactive models; how to teach reading

nije evidentirano

Podaci o prilogu

35-43.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo - knjiga II

Tatković, Nevenka ; Muradbegović, Aida

Pula: Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli i Hrvatski pedagoško-književni zbor Zagreb

953-98198-5-7

Podaci o skupu

Drugi dani Mate Demarina

predavanje

01.01.2002-01.01.2002

Pula, Hrvatska; Brijuni, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija