Modeli ili teorije čitanja u nastavnoj praksi (CROSBI ID 535295)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šamo, Renata
hrvatski
Modeli ili teorije čitanja u nastavnoj praksi
U članku nalazimo kratki prikaz glavnih modela ili teorija čitanja koje su bitno utjecale na promjenu pristupa poučavanju i usvajanju vještine čitanja u nastavnom procesu. Prijašnja ustrajavanja na dekontekstualiziranom čitanju tijekom sedamdesetih zamijenjena su isticanjem središnje uloge značenja u datom kontekstu dok se najnovija stremljenja kreću u pravcu određenja čitanja kao jednog dinamičnog interaktivnog procesa s nužnim posljedicama po suvremenu nastavnu praksu te s krajnjim ciljem osposobljavanja strategijskih čitatelja i njihovog brzog osamostaljivanja u cjelovitom procesu učenja.
vanjski model čitanja; unutarnji model čitanja; psiholingvistička igra pogađanja; interaktivni modeli čitanja; čitanje u nastavi
nije evidentirano
engleski
Reading Models in Educational Context
nije evidentirano
bottom-up model; top-down model; psycholinguistic guessing game; interactive models; how to teach reading
nije evidentirano
Podaci o prilogu
35-43.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo - knjiga II
Tatković, Nevenka ; Muradbegović, Aida
Pula: Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli i Hrvatski pedagoško-književni zbor Zagreb
953-98198-5-7
Podaci o skupu
Drugi dani Mate Demarina
predavanje
01.01.2002-01.01.2002
Pula, Hrvatska; Brijuni, Hrvatska