Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Hrvatska narječja i reklame u elektronskim medijima (CROSBI ID 535281)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Kuna, Branko ; Mikić, Ana Hrvatska narječja i reklame u elektronskim medijima // Šokačka rič 5 / Anica Bilić (ur.). Vinkovci: ZAKUD, 2008. str. 9-23

Podaci o odgovornosti

Kuna, Branko ; Mikić, Ana

hrvatski

Hrvatska narječja i reklame u elektronskim medijima

U radu se govori o zastupljenosti elemenata hrvatskih narječja u reklamnim porukama te se opisuju i obrazlažu učinci porabe s obzirom na njihovu čestotnost. Istražuju se razlozi i pobude prodora dijalektnih elemenata te u kojoj je mjeri njihovo pojavljivanje stvar svjesnog izbora, odnosno namjere. Radom se također želi otvoriti pitanje komunikacijske uloge regionalnih dijalekata te pitanje njihova skrivenog i neskrivenog prestiža u hrvatskom javnom komunikacijskom prostoru.

reklamne poruke ; hrvatska narječja ; slavonski dijalekt ; pragmatička domena interpretacije

nije evidentirano

engleski

Croatian Dialects and Advertisement in Electronic Media

nije evidentirano

advertisements ; Croatian dialects ; Slavonian dialect ; pragmatic domain of interpretation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

9-23.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Šokačka rič 5

Anica Bilić

Vinkovci: ZAKUD

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija