Hrvatska narječja i reklame u elektronskim medijima (CROSBI ID 535281)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kuna, Branko ; Mikić, Ana
hrvatski
Hrvatska narječja i reklame u elektronskim medijima
U radu se govori o zastupljenosti elemenata hrvatskih narječja u reklamnim porukama te se opisuju i obrazlažu učinci porabe s obzirom na njihovu čestotnost. Istražuju se razlozi i pobude prodora dijalektnih elemenata te u kojoj je mjeri njihovo pojavljivanje stvar svjesnog izbora, odnosno namjere. Radom se također želi otvoriti pitanje komunikacijske uloge regionalnih dijalekata te pitanje njihova skrivenog i neskrivenog prestiža u hrvatskom javnom komunikacijskom prostoru.
reklamne poruke ; hrvatska narječja ; slavonski dijalekt ; pragmatička domena interpretacije
nije evidentirano
engleski
Croatian Dialects and Advertisement in Electronic Media
nije evidentirano
advertisements ; Croatian dialects ; Slavonian dialect ; pragmatic domain of interpretation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
9-23.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Šokačka rič 5
Anica Bilić
Vinkovci: ZAKUD
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096