Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Jezik reklama u hrvatskom tisku triju stoljeća (19., 20. i 21.) (CROSBI ID 35609)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Rišner, Vlasta ; Ižaković, Maja Jezik reklama u hrvatskom tisku triju stoljeća (19., 20. i 21.) // Riječki filološki dani 7 / Konestra Srdoč, Ines ; Vranić, Silvana (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 611-628

Podaci o odgovornosti

Rišner, Vlasta ; Ižaković, Maja

hrvatski

Jezik reklama u hrvatskom tisku triju stoljeća (19., 20. i 21.)

U radu se opisuje ustrojstvo i jezik reklama 19., 20. i početka 21. stoljeća. Pri tom se pripadnost reklama određenomu funkcionalnomu stilu povezuje s vremenom njihova nastanka ; reklamni oglasi iz 19. stoljeća pripadaju administrativnomu stilu, a početkom 20. stoljeća počinje odstupanje od temeljnih načela i obilježja toga stila. Vrhuncem su odstupanja suvremene reklame u kojima su zastupljene mnogobrojne stilske figure i riječi iz svih jezičnih slojeva ; žargonizmi, kolokvijalizmi, arhaizmi, novotvorenice, prilagođene i neprilagođene strane riječi. Jezik reklama s kraja 20. i početka 21. stoljeća često odstupa od svake norme te pripada razgovornom, ali i književnoumjetničkom stilu. Uz pripadnost određenom funkcionalnom stilu, u radu se opisuju i neka pravopisna i sintaktička obilježja jezika reklama triju stoljeća.

jezik reklama, jezik oglasa, funkcionalni stilovi, novine

nije evidentirano

engleski

Newspapers in the Past Three Centuries (19th, 20th and 21st)

nije evidentirano

language of advertisements, functional styles, newspapers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

611-628.

objavljeno

Podaci o knjizi

Riječki filološki dani 7

Konestra Srdoč, Ines ; Vranić, Silvana

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2008.

978-953-6104-64-2

Povezanost rada

Filologija