Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Estetika i dizajn kao dimenzija kvalitete proizvoda i usluga Primjer : hrvatski turistički proizvod (CROSBI ID 535128)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Avelini Holjevac, Ivanka Estetika i dizajn kao dimenzija kvalitete proizvoda i usluga Primjer : hrvatski turistički proizvod // Kvaliteta kao društvena stvarnost / Dubravčić, Kristijan (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2007

Podaci o odgovornosti

Avelini Holjevac, Ivanka

hrvatski

Estetika i dizajn kao dimenzija kvalitete proizvoda i usluga Primjer : hrvatski turistički proizvod

Estetika je trajna vrijednost. Ona je ljudska potreba jer oplemenjuje prostor i duh. Čovjek je oduvijek prepoznavao što je lijepo, cijenio i veličao ljepotu. U ovom radu istražuje se estetika i dizajn kao dimenzija kvalitete proizvoda i usluga, posebno na primjeru hrvatskog turističkog proizvoda. Ta je dimenzija kvalitete najčešće zanemarena i nedovoljno istražena u teoriji upravljanja ukupnom kvalitetom. Svrha, zadatak i cilj ovog istraživanja je definirati mjesto i važnost estetike i dizajna u teoriji upravljanja ukupnom kvalitetom (Total Quality Management – TQM). Kompozicija istraživanja:Estetika i kvaliteta života, Upravljanje potpunom kvalitetom, Estetika, dizajn i kvaliteta turističkog proizvoda, Zaključak. Istraživanjem se želi dokazati da je estetika neophodna dimenzija ukupne kvalitete proizvoda i usluga, te da doprinosi povećanju poslovnog uspjeha i poslovne izvrsnosti.

estetika; dizajn; upravljanje kvalitetom; dimenzija kvalitete; turistički proizvod; poslovna izvrsnost

nije evidentirano

engleski

Aesthetics and Design as Dimensions of Product and Service Quality Case study : Croatian Tourism Product

nije evidentirano

aesthetics; design; quality management; quality dimension; tourism product; business excellence

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kvaliteta kao društvena stvarnost

Dubravčić, Kristijan

Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK)

1334-7853

Podaci o skupu

8. Hrvatska konferencija o kvaliteti Kvaliteta kao društvena stvarnost

predavanje

14.05.2007-16.05.2007

Brijuni, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija