Estetika i dizajn kao dimenzija kvalitete proizvoda i usluga Primjer : hrvatski turistički proizvod (CROSBI ID 535128)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Avelini Holjevac, Ivanka
hrvatski
Estetika i dizajn kao dimenzija kvalitete proizvoda i usluga Primjer : hrvatski turistički proizvod
Estetika je trajna vrijednost. Ona je ljudska potreba jer oplemenjuje prostor i duh. Čovjek je oduvijek prepoznavao što je lijepo, cijenio i veličao ljepotu. U ovom radu istražuje se estetika i dizajn kao dimenzija kvalitete proizvoda i usluga, posebno na primjeru hrvatskog turističkog proizvoda. Ta je dimenzija kvalitete najčešće zanemarena i nedovoljno istražena u teoriji upravljanja ukupnom kvalitetom. Svrha, zadatak i cilj ovog istraživanja je definirati mjesto i važnost estetike i dizajna u teoriji upravljanja ukupnom kvalitetom (Total Quality Management – TQM). Kompozicija istraživanja:Estetika i kvaliteta života, Upravljanje potpunom kvalitetom, Estetika, dizajn i kvaliteta turističkog proizvoda, Zaključak. Istraživanjem se želi dokazati da je estetika neophodna dimenzija ukupne kvalitete proizvoda i usluga, te da doprinosi povećanju poslovnog uspjeha i poslovne izvrsnosti.
estetika; dizajn; upravljanje kvalitetom; dimenzija kvalitete; turistički proizvod; poslovna izvrsnost
nije evidentirano
engleski
Aesthetics and Design as Dimensions of Product and Service Quality Case study : Croatian Tourism Product
nije evidentirano
aesthetics; design; quality management; quality dimension; tourism product; business excellence
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kvaliteta kao društvena stvarnost
Dubravčić, Kristijan
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK)
1334-7853
Podaci o skupu
8. Hrvatska konferencija o kvaliteti Kvaliteta kao društvena stvarnost
predavanje
14.05.2007-16.05.2007
Brijuni, Hrvatska