Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 333701

Razumijevanje održivog razvoja: gdje smo i kuda idemo?


Ledić, Jasminka; Ćulum, Bojana; Pavić-Rogošić Lidija
Razumijevanje održivog razvoja: gdje smo i kuda idemo? // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Svezak 1 / Uzelac, V., Vujičić, L. (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, 2008. str. 273-285 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Razumijevanje održivog razvoja: gdje smo i kuda idemo?
(Understanding sustainable development:Where are we and where are we going?)

Autori
Ledić, Jasminka ; Ćulum, Bojana ; Pavić-Rogošić Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Svezak 1 / Uzelac, V., Vujičić, L. - Rijeka : Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, 2008, 273-285

ISBN
978-953-98445-4-5

Skup
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj

Mjesto i datum
Plitvice, Hrvatska, 20.-22.05.2008.

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Obrazovanje za održivi razvoj; stavovi o održivom razvoju; znanje o održivom razvoju; navike za održivi razvoj; uvjerenja o održivom razvoju
(Education for sustainable development; SKA (skills; knowledge and attitudes) towards sustainable development)

Sažetak
U radu se prikazuju rezultati istraživanja o konceptu održivog razvoja, provedenog na studentima Sveučilišta u Rijeci. Cilj istraživanja je ispitati informiranost i razumijevanje koncepta održivog razvoja te s konceptom povezane stavove i ponašanje. Imajući u vidu nepostojanje sustavne brige o promociji ideje održivog razvoja kroz sustav obrazovanja te slab interes medija za njegovu promociju, pošlo se od pretpostavke da ispitanici slabo poznaju ideju održivog razvoja, da ju gotovo u potpunosti identificiraju s područjem zaštite okoliša, te da, kao posljedica toga, njihovi stavovi i životne navike ne daju garancije za potreban pristup ovome području. Dodatne aspiracije istraživanja usmjerene su na promociju ideje održivog razvoja pa se analiziraju stavovi ispitanika o mogućnostima stjecanja informacija i znanja o održivom razvoju i čimbenicima (organizacije, institucije, mediji, neformalno obrazovanje, itd.) koji se mogu pojaviti kao nositelji dominantnih uloga u promociji koncepta održivog razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
009-0000000-0931 - Sveučilište i vanjsko okruženje u kontekstu europskih integracijskih procesa (Jasminka Ledić, )
066-0661686-1121 - Civilno društvo i kombinirana socijalna politika u Hrvatskoj (Gojko Bežovan, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Rijeka