Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razumijevanje vremenske strukture narativnoga teksta u ranom učenju engleskoga jezika (CROSBI ID 535051)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Narančić Kovač, Smiljana ; Milković, Ivana Razumijevanje vremenske strukture narativnoga teksta u ranom učenju engleskoga jezika // Dijete i jezik danas - dijete i tekst: zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa / Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka (ur.). Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011. str. 203-226

Podaci o odgovornosti

Narančić Kovač, Smiljana ; Milković, Ivana

hrvatski

Razumijevanje vremenske strukture narativnoga teksta u ranom učenju engleskoga jezika

U radu se donose rezultati istraživanja o čitanju glagola u narativnom diskursu na engleskom kao stranom jeziku u učenika drugoga razreda osnovne škole, izvornih govornika hrvatskoga jezika te o njihovom razumijevanju vremenske strukture pripovjednoga teksta. Utvrđuje se da djeca najmlađe školske dobi ne razlikuju gramatička obilježja glagolskih vremena na stranom jeziku te se stoga pri čitanju glagolskih oblika i pri interpretaciji njihovih vremenskih značenja ne oslanjaju na njihova morfološko-sintaktička obilježja. U razumijevanju teksta djeca se prvenstveno oslanjaju na već usvojenu pripovjednu shemu, tj. na kontekst pripovjednoga diskursa, na temelju kojega pripovjednom tekstu pridružuju odgovarajuću vremensku strukturu. Glagolska vremena djeca povezuju s tipom diskursa te u rekonstrukciji priče na materinskom jeziku dosljedno pridružuju prošla glagolska vremena naraciji, a sadašnja opisu.

glagolsko vrijeme; priča; pripovjedni diskurs; rano učenje engleskog jezika; čitanje

nije evidentirano

engleski

Understanding the temporal structure of narrative texts by young learners of English as a foreign language

nije evidentirano

tense; story; narrative discourse; young EFL learners; reading

nije evidentirano

Podaci o prilogu

203-226.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dijete i jezik danas - dijete i tekst: zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa

Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka

Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-6965-27-4

Podaci o skupu

6. međunarodni znanstveni skup Dijete i jezik danas: Dijete i tekst

predavanje

22.11.2007-24.11.2007

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija