Čitanje slika i nastanak priče – studija slučaja (CROSBI ID 535047)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Hanžić Deda, Silvija ; Narančić Kovač, Smiljana
hrvatski
Čitanje slika i nastanak priče – studija slučaja
Skupina djece u dobi od 6-7 godina, koja su počela učiti engleski kao strani jezik, zajednički je rekonstruirala priču po nizu slika iz slikovnice Cockatoos Quentina Blakea (1994). Analizira se tijek dječjega zajedničkog ‘ čitanja slika’ s ciljem da se istraže njihove strategije, uključujući porabu hrvatskoga i engleskoga jezika, njihova suradnja u rekonstrukciji i razumijevanju priče, kao i pojedinačne osobne i skupne reakcije na priču koju stvaraju i na sam proces 'čitanja'. Pokazalo se da su djeca u značajnoj mjeri uspjela rekonstruirati glavne događaje izvorne priče, da pritom rabila više raznorodnih strategija, te da je aktivnost bila na više načina svrsishodna u nastavi engleskoga jezika.
priča ; slikovnica ; vizualni tekst ; strategije čitanja ; rano učenje engleskog jezika
nije evidentirano
engleski
Reading Pictures to Establish a Story – A Case Study
nije evidentirano
story ; picture books ; visual text ; reading strategies ; young EFL learners
nije evidentirano
Podaci o prilogu
66-80.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Rano učenje hrvatskoga jezika
Bežen, Ante ; Pavličević-Franić, Dunja
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI)
978-953-99326-6-2
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096