Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Čitanje slika i nastanak priče – studija slučaja (CROSBI ID 535047)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Hanžić Deda, Silvija ; Narančić Kovač, Smiljana Čitanje slika i nastanak priče – studija slučaja // Rano učenje hrvatskoga jezika / Bežen, Ante ; Pavličević-Franić, Dunja (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2008. str. 66-80

Podaci o odgovornosti

Hanžić Deda, Silvija ; Narančić Kovač, Smiljana

hrvatski

Čitanje slika i nastanak priče – studija slučaja

Skupina djece u dobi od 6-7 godina, koja su počela učiti engleski kao strani jezik, zajednički je rekonstruirala priču po nizu slika iz slikovnice Cockatoos Quentina Blakea (1994). Analizira se tijek dječjega zajedničkog ‘ čitanja slika’ s ciljem da se istraže njihove strategije, uključujući porabu hrvatskoga i engleskoga jezika, njihova suradnja u rekonstrukciji i razumijevanju priče, kao i pojedinačne osobne i skupne reakcije na priču koju stvaraju i na sam proces 'čitanja'. Pokazalo se da su djeca u značajnoj mjeri uspjela rekonstruirati glavne događaje izvorne priče, da pritom rabila više raznorodnih strategija, te da je aktivnost bila na više načina svrsishodna u nastavi engleskoga jezika.

priča ; slikovnica ; vizualni tekst ; strategije čitanja ; rano učenje engleskog jezika

nije evidentirano

engleski

Reading Pictures to Establish a Story – A Case Study

nije evidentirano

story ; picture books ; visual text ; reading strategies ; young EFL learners

nije evidentirano

Podaci o prilogu

66-80.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Rano učenje hrvatskoga jezika

Bežen, Ante ; Pavličević-Franić, Dunja

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI)

978-953-99326-6-2

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija