Samostalno čitanje i razumijevanje priče na engleskom kao stranom jeziku (CROSBI ID 535044)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Narančić Kovač, Smiljana ; Lauš, Ivana
hrvatski
Samostalno čitanje i razumijevanje priče na engleskom kao stranom jeziku
Opisuje se istraživanje razumijevanja pripovjednoga teksta na engleskom kao stranom jeziku u djece rane školske dobi. Učenici drugoga razreda osnovne škole koji uče engleski jezik od prvoga razreda samostalno su čitali tri izvorne narativne slikovnice, te su prepričavanjem demonstrirali razumijevanje priče. Istražuje se koje strategije ispitanici rabe pri razumijevanju nepoznatoga narativnog teksta na stranome jeziku, te u kojoj se mjeri prilikom rekonstrukcije priče oslanjaju na tekst, a u kojoj na ilustraciju. Utvrđeno je da se pri razumijevanju priče djeca oslanjaju na kombinaciju različitih konteksta, tj. vizualnoga diskursa, verbalnoga diskursa, i na svoje poznavanje konvencija pripovijedanja.
priča; diskurs; slikovnica; prilagođeni tekst; strategije čitanja; rano učenje engleskoga jezika
nije evidentirano
engleski
Individual reading and understanding stories in English as a foreign language
nije evidentirano
story; discourse; narrative; picture books; readers; reading strategies; young EFL learners
nije evidentirano
Podaci o prilogu
110-125.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
1. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima : Prvi specijalizirani znanstveni skup : Rano učenje hrvatskoga jezika : zbornik radova
Bežen, Ante ; Pavličević-Franić, Dunja
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI)
978-953-99326-6-2
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096