Putovanjem do dobrogstanja - novi marketing doživljaja turista (CROSBI ID 535013)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Avelini Holjevac, Ivanka ; Cetinski, Vinka
hrvatski
Putovanjem do dobrogstanja - novi marketing doživljaja turista
Turizam je socijalni fenomen koji traje, a u 21. stoljeću doživjeti će veliki rast i velike promjene. Cilj rada je ukazati na nove trendove ljudskih želja, potreba i očekivanja, a koji će diktirati novu turističku ponudu prilagođenu potražnji. Definirati će se marketinška turistička vizija usmjerena na humanizaciju društva – na čovjeka – turista. To je turizam po mjeri čovjeka, njegovim duhovnim i fizičkim potrebama. Dobrostanje ili wellbeing čini fizička i duhovna komponenta iz čega se izvodi i riječ wellness sastavnica riječi wellbeing i fitness. Novi turizam se temelji na sustavu doživljaja turista. Na primjeru Lošinja, identificirati će se cjelokupni marketinški sustav doživljaja turista, kao i sustav mjerenja i ocjenjivanja motivacije dolazaka turista.
turizam; kvaliteta života; dobrostanje; sustav doživljaja
nije evidentirano
engleski
Travelling to well-being - the New Marketing of the Tourist Experience
nije evidentirano
tourism; quality of life; well-being; system of experience
nije evidentirano
Podaci o prilogu
52-58.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Lječilišta, zdravlje, stres
Ivanišević, Goran
Zagreb: Akademija medicinskih znanosti Hrvatske
978-953-6868-25-4
Podaci o skupu
Znanstveni skup Lječilišta, zdravlje, stres
predavanje
07.09.2007-09.09.2007
Veli Lošinj, Hrvatska