Trodimenzionalno oblikovanje u kontekstu planiranja likovnih aktivnosti (CROSBI ID 534983)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kuščević Dubravka, Brajčić Marija, Smoljko Kristina
hrvatski
Trodimenzionalno oblikovanje u kontekstu planiranja likovnih aktivnosti
U članku se razmatra problematika trodimenzionalnog oblikovanja unutar nastave likovne kulture u nižim razredima osnovne škole. U teorijskom dijelu rada problematizira se potreba planiranja većeg broja sati trodimenzionalnog oblikovanja u operativnim programima nastave likovne kulture, dok se u empirijskom dijelu rada donose rezultati učeničke procjene trodimenzionalnog oblikovanja u likovnoj nastavi. Rezultati pokazuju kako se trodimenzionalno oblikovanje rijetko realizira o čemu svjedoči 86% anketiranih učenika, a 90, 6% učenika željelo bi češće trodimenzionalno oblikovati na satima likovne kulture. Od likovnih tehnika trodimenzionalnog oblikovanja učenici najviše preferiraju glinamol i plastelin. Od likovnih područja rada učenici podjednako preferiraju slikanje i trodimenzionalno oblikovanje, stoga apeliramo na veću zastupljenost trodimenzionalnog oblikovanja u likovnim aktivnostima.
trodimenzionalno oblikovanje; planiranje; likovne aktivnosti
nije evidentirano
engleski
Three-dimensional modelling in the context of planning of art activities
nije evidentirano
Three-dimensional modelling in the context of planning of art activities
nije evidentirano
Podaci o prilogu
169-179.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Prema kvalitetnoj školi, Zbornik radova znanstveno - stručni skup s međunarodnom suradnjom, 6. Dani osnovne škole Splitsko - dalmatinske županije
Ivon Hicela
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
978-953-96977-5-2
Podaci o skupu
Prema kvalitetnoj školi
predavanje
24.04.2008-25.04.2008
Split, Hrvatska