Stavovi prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja (CROSBI ID 84911)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kiš-Glavaš, Lelia ; Nikolić, Branko ; Igrić, Ljiljana
hrvatski
Stavovi prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja
Edukacijska integracija je u Hrvatskoj ozakonjena 1980.godine no ni danas njeni rezultati nisu zadovoljavajući. Uspješna realizacija ovoga procesa uvelike ovisi o učiteljima i njihovoj spremnosti da prihvate djecu s teškoćama u razvoju i utječu na itnalaženje najprimjerenijih oblika odgoja i obrazovanja. Velik broj istraživanja u svijetu pokazuje nepovoljne stavove učitelja pa je cilj ovoga rada utvrditi stavove učitelja redovnih osnovnih škola u Hrvatskoj prema djeci usporenog kognitivnog razvoja i njihovoj integraciji u redovne osnovne škole. Primjenjen je inventar Stavovi o integraciji koji se sastoji od 21 tvrdnje a odgovori su ponuđeni kroz 5 razina slaganja s tvrdnjom - od potpuno se slažem do uopće se ne slažem. Na uzorku od 194 učitelja izolirano je 5 faktora stavova i utvrđene su značajne razlike u stavovima među skupinama ispitanika u odnosu na nužnost dodatne edukacije učitelja s ciljem razvoja prihvaćanja učenika usporenog kognitivnog razvoja.
edukacijska integracija; djeca usporenog kognitivnog razvoja; stavovi
nije evidentirano
engleski
Teachers attitudes toward the Integration for Pupils with Intellectual Disabilities
nije evidentirano
educational integration; children with intellectual disabilities; attitudes
nije evidentirano