Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja (CROSBI ID 84911)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kiš-Glavaš, Lelia ; Nikolić, Branko ; Igrić, Ljiljana Stavovi prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 33 (1997), 1; 62-77

Podaci o odgovornosti

Kiš-Glavaš, Lelia ; Nikolić, Branko ; Igrić, Ljiljana

hrvatski

Stavovi prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja

Edukacijska integracija je u Hrvatskoj ozakonjena 1980.godine no ni danas njeni rezultati nisu zadovoljavajući. Uspješna realizacija ovoga procesa uvelike ovisi o učiteljima i njihovoj spremnosti da prihvate djecu s teškoćama u razvoju i utječu na itnalaženje najprimjerenijih oblika odgoja i obrazovanja. Velik broj istraživanja u svijetu pokazuje nepovoljne stavove učitelja pa je cilj ovoga rada utvrditi stavove učitelja redovnih osnovnih škola u Hrvatskoj prema djeci usporenog kognitivnog razvoja i njihovoj integraciji u redovne osnovne škole. Primjenjen je inventar Stavovi o integraciji koji se sastoji od 21 tvrdnje a odgovori su ponuđeni kroz 5 razina slaganja s tvrdnjom - od potpuno se slažem do uopće se ne slažem. Na uzorku od 194 učitelja izolirano je 5 faktora stavova i utvrđene su značajne razlike u stavovima među skupinama ispitanika u odnosu na nužnost dodatne edukacije učitelja s ciljem razvoja prihvaćanja učenika usporenog kognitivnog razvoja.

edukacijska integracija; djeca usporenog kognitivnog razvoja; stavovi

nije evidentirano

engleski

Teachers attitudes toward the Integration for Pupils with Intellectual Disabilities

nije evidentirano

educational integration; children with intellectual disabilities; attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33 (1)

1997.

62-77

objavljeno

1331-3010

Povezanost rada

Demografija