Komunikacijski perpetuum mobile u poučavanju budućih nastavnika (CROSBI ID 534931)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jurdana-Šepić, Rajka ; Milotić, Branka
hrvatski
Komunikacijski perpetuum mobile u poučavanju budućih nastavnika
Promišljanje i usavršavanje visokoškolske nastave postaje imperativ koji se postavlja pred sveučilišne nastavnike. Potrebne i nužne promjene u metodologiji poučavanja i kvaliteti komuniciranja osobito su značajne na fakultetima koji obrazuju buduće nastavnike jer su sveučilišni nastavnici i njihove metode ne samo ogledni primjer rada budućih nastavnika nego su kao “ učitelji učitelja“ u odgovornom položaju pokretača pozitivnih promjena u osuvremenjivanju svih razina sustava obrazovanja. Prikazat će se primjer pokrenute komunikacije u okviru metodičkih kolegija iz fizike na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci, gdje su primijenjene metode rada oslobodile komunikaciju na vise razina unutar i izvan sveučilišne nastave. Aktiviranjem studenata i poticanjem njihove kreativnosti pokrenut je domino efekt različitih aktivnosti (projekti MZT, MIPS-a, e-škole Hrvatskog fizikalnog društva, konstruktivističke radionice s osnovnoškolcima, popularna predavanja, izložbe, itd.) koje su povezale nastavnike i studente s nekoliko fakulteta riječkog Sveučilišta, nastavnike i učenike više osnovnih i srednjih škola, te ljude iz nekoliko stručnih udruga i instituta.
obrazovanje nastavnika; komunijacijske vještine
nije evidentirano
engleski
Communication perpetuum mobile in teacher training process
nije evidentirano
teacher training; communication skils
nije evidentirano
Podaci o prilogu
141-145.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Filozofija i odgoj u suvremenom društvu
Polić, Milan
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096