Aktivno učenje i kritičko mišljenje u kontekstu supervizijskog, edukacijskog i pomažućeg odnosa (CROSBI ID 138715)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Urbanc, Kristina ; Kletečki Radović, Marijana
hrvatski
Aktivno učenje i kritičko mišljenje u kontekstu supervizijskog, edukacijskog i pomažućeg odnosa
Postmoderna koncepcija pomoći s obzirom na svoja obilježja, o kojima će biti više riječi u ovom radu, zahtijeva drugačiji način podučavanja u odnosu na moderne koncepcije pomoći. Jedna od postmodernih značajki pomažućeg procesa jest da odnos između profesionalnog pomagača i korisnika prestaje biti samo sredstvom za dolazak do definiranog cilja, a postaje sve više svrhom koja već i sama za sebe ima ljekovito, terapijsko djelovanje. Osobna uključenost postaje sastavni dio svakog (uspješnog) odnosa u edukaciji, superviziji i pomažućoj praksi te se od supervizora i nastavnika očekuje da sa studentima i supervizantima grade i njeguju takve odnose kakve bi oni, po principu učenja po modelu, mogli razvijati sa svojim korisnicima.
postmoderna ; supervizijski ; edukacijski i pomažući odnos ; aktivno učenje ; kritičko mišljenje
nije evidentirano
engleski
Active learning and critical thinking in the context of supervisory, educational and helping relationship
nije evidentirano
post-modern ; supervisory ; educational and helping relationship ; active learning ; critical thinking
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Socijalne djelatnosti