Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Aktivno učenje i kritičko mišljenje u kontekstu supervizijskog, edukacijskog i pomažućeg odnosa (CROSBI ID 138715)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Urbanc, Kristina ; Kletečki Radović, Marijana Aktivno učenje i kritičko mišljenje u kontekstu supervizijskog, edukacijskog i pomažućeg odnosa // Ljetopis socijalnog rada, 14 (2007), 2; 355-366

Podaci o odgovornosti

Urbanc, Kristina ; Kletečki Radović, Marijana

hrvatski

Aktivno učenje i kritičko mišljenje u kontekstu supervizijskog, edukacijskog i pomažućeg odnosa

Postmoderna koncepcija pomoći s obzirom na svoja obilježja, o kojima će biti više riječi u ovom radu, zahtijeva drugačiji način podučavanja u odnosu na moderne koncepcije pomoći. Jedna od postmodernih značajki pomažućeg procesa jest da odnos između profesionalnog pomagača i korisnika prestaje biti samo sredstvom za dolazak do definiranog cilja, a postaje sve više svrhom koja već i sama za sebe ima ljekovito, terapijsko djelovanje. Osobna uključenost postaje sastavni dio svakog (uspješnog) odnosa u edukaciji, superviziji i pomažućoj praksi te se od supervizora i nastavnika očekuje da sa studentima i supervizantima grade i njeguju takve odnose kakve bi oni, po principu učenja po modelu, mogli razvijati sa svojim korisnicima.

postmoderna ; supervizijski ; edukacijski i pomažući odnos ; aktivno učenje ; kritičko mišljenje

nije evidentirano

engleski

Active learning and critical thinking in the context of supervisory, educational and helping relationship

nije evidentirano

post-modern ; supervisory ; educational and helping relationship ; active learning ; critical thinking

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14 (2)

2007.

355-366

objavljeno

1846-5412

1848-7971

Povezanost rada

Socijalne djelatnosti

Poveznice