Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece usporenog kognitivnog razvoja (CROSBI ID 330561)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Videc, Kornelija Subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece usporenog kognitivnog razvoja / Igrić, Ljiljana (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 1997

Podaci o odgovornosti

Videc, Kornelija

Igrić, Ljiljana

hrvatski

Subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece usporenog kognitivnog razvoja

Na uzorku od 50 učiteljica razredne nastave iz tri redovne osnovne škole u Varaždinu II, IV i V, od toga 20 iz II škole, 12 iz IV škole i 18 iz V škole ispitani su stavovi prema podučavanju kao i direktivnost i ekstraverzija koji su aspekti složenog autoritarnog ponašanja. U tu svrhu primjenjeni su Minesotta Teacher Attitude Inventory. Rezultati su pokazali nepostojanje statistički značajnih razlika u stavovima učitelja prema podučavanju. Nađene su statistički značajne razlike u samoprocijenjenoj direktivnosti kao jednom od aspekata autoritarnog ponašanja no nisu nađene razlike u ukupnoj ekstraverziji ispitanih učitelja.

Integracija; subjektivne pretpostavke; usporeni kognitivni razvoj

nije evidentirano

engleski

Subjective assumptions for integration of children with cognitive delay

nije evidentirano

Integration; cognitive delay; subjective assumptions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

102

22.12.1997.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Demografija