Subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece usporenog kognitivnog razvoja (CROSBI ID 330561)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Videc, Kornelija
Igrić, Ljiljana
hrvatski
Subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece usporenog kognitivnog razvoja
Na uzorku od 50 učiteljica razredne nastave iz tri redovne osnovne škole u Varaždinu II, IV i V, od toga 20 iz II škole, 12 iz IV škole i 18 iz V škole ispitani su stavovi prema podučavanju kao i direktivnost i ekstraverzija koji su aspekti složenog autoritarnog ponašanja. U tu svrhu primjenjeni su Minesotta Teacher Attitude Inventory. Rezultati su pokazali nepostojanje statistički značajnih razlika u stavovima učitelja prema podučavanju. Nađene su statistički značajne razlike u samoprocijenjenoj direktivnosti kao jednom od aspekata autoritarnog ponašanja no nisu nađene razlike u ukupnoj ekstraverziji ispitanih učitelja.
Integracija; subjektivne pretpostavke; usporeni kognitivni razvoj
nije evidentirano
engleski
Subjective assumptions for integration of children with cognitive delay
nije evidentirano
Integration; cognitive delay; subjective assumptions
nije evidentirano
Podaci o izdanju
102
22.12.1997.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb