Jezik turizma: retorika kvalitete (CROSBI ID 534872)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Fox, Renata
hrvatski
Jezik turizma: retorika kvalitete
U postmodernom društvu kvaliteta je ključni pojam totalne komunikacije. Turizam, više nego druge djelatnosti, eksploatira pojam kvalitete. Ona je bitan element javne pozitivne predodžbe, moto kulture organizacije i čimbenik njezina identiteta. Retorika kvalitete u jeziku turizma je način privlačenja turista. No ona je istovremeno i svjedočanstvo o destinaciji i poziv turista na suradnju.
jezik turizma ; retorika kvalitete ; pozitivna javna predodžba
nije evidentirano
engleski
The language of tourism: Rhetoric of quality
nije evidentirano
language of tourism ; rhetoric of quality ; positive public image
nije evidentirano
Podaci o prilogu
225-232.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike
Badurina, Lada ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris ; Stolac, Diana
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
953-96391-5-8
Podaci o skupu
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike
predavanje
07.05.1999-08.05.1999
Opatija, Hrvatska