Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Turizam vina : Kutjevo-Baranja-Erdut-Ilok (CROSBI ID 760972)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Telišman-Košuta, Neda ; Ivandić, Neven ; Tomljenović, Renata ; Gatti, Petra ; Kovačević, Marina Turizam vina : Kutjevo-Baranja-Erdut-Ilok // Institut za turizam, Zagreb. 2007.

Podaci o odgovornosti

Telišman-Košuta, Neda ; Ivandić, Neven ; Tomljenović, Renata ; Gatti, Petra ; Kovačević, Marina

hrvatski

Turizam vina : Kutjevo-Baranja-Erdut-Ilok

Kutjevo-Baranja-Erdut-Ilok predstavlja četiri zasebne studije (Studija Kutjevo, Studija Baranja, Studija Erdut, Studija Ilok) koje je Institut za turizam izradio za potrebe GTZ-a s ciljem sagledavanja ukupnog potencijala turizma vina u četiri slavonska vinogorja: Kutjevačko, Baranjsko, Erdutsko i Iločko. Projekt se uklapa u višegodišnju inicijativu GTZ-a na "Poticanju gospodarstva i zapošljavanja u prehrambenom sektoru Hrvatske". Svaka od zasebnih studija sastoji se od deset jednakih poglavlja prilagođenih pojedinačnoj obradi vinogorja. Razrađuje se situacijska analiza odnosno stanje postojeće ponude turizma vina navedenih vinogorja. Slijedi potom evaluacija stavova i interesa domaće potražnje za turizmom vina te sagledavanje aktivnosti konkurenata (Mađarske, Slovenije, Austrije i Hrvatske) s ciljem upoznavanja bližeg okruženjan u koje se Slavonija potencijalno uklapa. U daljnjem tekstu obrađuje se tržišni potencijal proizvoda turizma vina u Slavoniji, Baranji i Srijemu pri čemu se prezentiraju primarna istraživanja domaćeg stanovništva i turističkih agencija. Nakon toga slijedi SWOT analiza u kojoj se rezimiraju strateške prednosti i nedostaci vinogorja u odnosu na postojeću/moguću ponudu turizma vina te se analiziraju tri moguća scenarija s ciljem odabira najboljeg unutar kojeg se razrađuje tržišno pozicioniranje vinogorja. Na kraju se postavlja akcijski plan razvoja definiranjem ključnih aktivnosti za unapređenje razvoja turizma vina na području pojedinih vinogorja te se iznose zaključci i preporuke u skladu s predloženim područjima aktivnosti.

turizam; turizam vina; Kutjevo; Baranja; Erdut; Ilok; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Wine tourism : Kutjevo-Baranja-Erdut-Ilok

nije evidentirano

tourism; wine tourism; Kutjevo; Baranja; Erdut; Ilok; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Institut za turizam, Zagreb

2007.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija