Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Konkurentska sposobnost hrvatskog turizma : tržište organiziranih putovanja Hrvatske, Njemačke i Velike Britanije - glavna obilježja u 2006. godini (CROSBI ID 760961)

Druge vrste radova | izvještaj

Vrdoljak-Šalamon, Blaženka Konkurentska sposobnost hrvatskog turizma : tržište organiziranih putovanja Hrvatske, Njemačke i Velike Britanije - glavna obilježja u 2006. godini // Institut za turizam, Zagreb. 2007.

Podaci o odgovornosti

Vrdoljak-Šalamon, Blaženka

hrvatski

Konkurentska sposobnost hrvatskog turizma : tržište organiziranih putovanja Hrvatske, Njemačke i Velike Britanije - glavna obilježja u 2006. godini

Kao glavni rezultati provedenog sekundarnog istraživanja u ovom izvještaju se prezentiraju dominantna obilježja tržišta organiziranih putovanja u Hrvatskoj, Njemačkoj i Velikoj britaniji u 2006. godini. U analizi organiziranih putovanja u hrvatskoj korišteni su podaci Državnog zavoda za statistiku koji iz mjeseca u mjesec prati turistički promet u svim vrstama smještajnih kapaciteta u Hrvatskoj, ali na razini agregata. Kao dodatni izvor korišteno je istraživanje Horwath Consultinga koje se provodi svake godine na uzorku od 259 hotela u svim regijama Hrvatske, te istraživanje TOMAS ljeto koje dvadeset godina provodi Institut za turizam u razdoblju lipanj-rujan, svake dvije do tri godine i koje obuhvaća goste koji borave u hotelima, turističkim naseljima, kampovima i privatnom smještaju u primorskim mjestima. Obilježja njemačkog tržišta temelje se na nalazima ankete koju provode vodeći stručni časopisi FVW International već 35 godina, te anketa koje online provodi časopis Urlaub Perfekt. Za analizu obilježja britanskog tržišta korišteni su dokumenti koje objavljuje Ured nacionalne statistike (ONS), zatim udruženja britanskih putničkih agencija ABTA, agencija Mintel i druge relevantne tržišne analize.

turizam; konkurentska sposobnost; organizirana turistička putovanja; emitivna tržišta; Hrvatska; Njemačka; Velika Britanija

nije evidentirano

engleski

Competitive effectiveness of Croatian tourism : Croatian’ s, German’ s and Brittan’ s tourism packet market – main characteristics in 2006

nije evidentirano

tourism; competitive effectiveness; emitive markets; packet tours; Croatia; Germany; Great Britain

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Institut za turizam, Zagreb

2007.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija