Vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture učenika srednjih škola (CROSBI ID 84835)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mraković, Miloš ; Findak, Vladimir ; Metikoš, Dušan ; Prot, Franjo ; Neljak, Boris
hrvatski
Vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture učenika srednjih škola
Svrha ovog rada bila je utvrditi hijerarhijsku vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture učenika od I. do IV. razreda srednje škole. Procjenu svih sadržaja izvedenih iz aktualnih nastavnih planova i programa izvršili su vrhunski stručnjaci, eksperti i mentori za tjelesnu i zdravstvenu kulturu. Procjena je izvršena na Lickertovim skalama, a radi doprinosa određenih sadržaja promjeni antropoloških obilježja i ostvarivanju utiliteta. Rezultati su pokazali da procjenjivani sadržaji imaju vrlo različit doprinos kako u ostvarivanju utiliteta, tako i u promjeni antropoloških obilježja. Dobiveni rezultati omogućuju kineziolozima znanstveno utemeljen izbor sadržaja za navedene ciljeve i egzaktnije programiranje nastavnog procesa i individualizaciju rada.
vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture ; antropološka obiležja ; utilitrti ; programiranje
nije evidentirano
engleski
Value of physical education curriculum contents estimated for secondary school male pupils
nije evidentirano
contents of teaching physical education ; anthropological characteristics ; utility of ; programming
nije evidentirano