Metodički pristup hipertekstu (CROSBI ID 534521)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ljubešić, Marko
hrvatski
Metodički pristup hipertekstu
Pojavom tekstova koje čitamo sa zaslona računala i kojima upravo čitatelj određuje tijek radnje, sasvim sigurno dolazi do velikog iskoraka iz "Gutenbergove epohe". Učenici u osnovnim i srednjim školama svakodnevno nailaze na takve tekstove, a njihove čitanke i nastavni programi još uvijek nisu osuvremenjeni da bi kvalitetno (ili uopće) pristupili ovom tipu tekstova. Ovim istraživanjem nastojali smo doći do spoznaja koliko učenici samostalno čitaju hipertekstove, kako se snalaze među bezbrojnim tekstovima koje pronalaze na internetu, na temelju čega vrše estetsko vrednovanje... Nadalje, napravili smo metodički model pomoću kojega smo obradili pristup hipertekstu i završnu anketu kojom smo prikazali odgojne, obrazovne i funkcionalne ciljeve ostvarene nastavnim satom. Rezultati do kojih smo došli pokazuju motiviranost učenika za čitanje hiperteksta, ali isto tako ukazuju i na potrebu usmjeravanja čitatelja prilikom odabira i obrade teksta.
metodika; hipertekst; škola
nije evidentirano
engleski
Methodical approach to hypertext
nije evidentirano
metodics; hypertext; school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Prvi međunarodni lingvistički skup
predavanje
14.09.2007-16.09.2007
Tuzla, Bosna i Hercegovina