Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mijenjanje odgojno-obrazovne prakse – put ka kvalitetnim promjenama u odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 534457)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Vujičić, Lidija Mijenjanje odgojno-obrazovne prakse – put ka kvalitetnim promjenama u odgoju i obrazovanju // Društvo i tehnologija / Plenković, Juraj (ur.). Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2007. str. 17-17

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija

hrvatski

Mijenjanje odgojno-obrazovne prakse – put ka kvalitetnim promjenama u odgoju i obrazovanju

U stručnoj i znanstvenoj literaturi navodi se veliki broj izvora koji izlažu i obrazlažu razloge neuspjeha reformi u svijetu, s naglaskom na neuspjehe mijenjanja odgojno-obrazovne prakse. Pozivajući se na mnoge autore (Bruner (2000), Fullan, (1993, 1999), Hopkins (2001) i dr.), u osnovi promišljanja ovog rada je teza da se prave, dugoročne, kvalitetne, promjene u odgoju i obrazovanju mogu dogoditi izravnim mijenjanjem odgojno-obrazovne prakse u ustanovi. Pri tom mijenjanje odgojno-obrazovne prakse u ustanovi, ne znači samo promjenu organizacijskih, tj. strukturalnih dimenzija u ustanovi, nego još više zahtijeva promjenu načina razmišljanja učitelja, tj. podizanje kvalitete njihova razumijevanja odgojno-obrazovnog procesa. Razumijevanje odgojno-obrazovne prakse povezano je sa stručnim usavršavanjem učitelja kao strategijom u procesu mijenjanja odgojno-obrazovne prakse na putu ka kvalitetnim promjenama u odgoju i obrazovanju. Radi se o profesionalnom usavršavanju učitelja kao kontinuiranom, cjeloživotnom procesu a refleksivnoj praksi kao permanentnoj strategiji učenja.

izravno mijenjanje odgojno-obrazovne prakse; obrazovne reforme; refleksivna praksa; stručno usavršavanje; učenje

nije evidentirano

engleski

Changing educational practice – way to qualitative changes in education

nije evidentirano

direct changing of educational practice; educational reforms; reflective practice; professional improvement; learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

17-17.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Društvo i tehnologija

Plenković, Juraj

Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo

Podaci o skupu

Društvo i tehnologija

ostalo

28.06.2007-30.06.2007

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija