Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

E ili M: U čemu je razlika? (CROSBI ID 534378)

Prilog sa skupa u časopisu | stručni rad

Pogarčić, Ivan ; Babić, Snježana ; Vukelić, Bernard E ili M: U čemu je razlika? // CASE ... / Polonijo, Mislav (ur.). 2007

Podaci o odgovornosti

Pogarčić, Ivan ; Babić, Snježana ; Vukelić, Bernard

hrvatski

E ili M: U čemu je razlika?

Changing the learning emphasis as a system composed of three basic elements: student, teacher and content that are in line with determined goals related and positioned in a concrete context is, historically observed, caused by different factors. From the position which puts teacher in the centre through student-centric system we are confronted with educational forms in which the learning is becoming more content-centric within present frames respectively it is directed towards the knowledge as the final realisation of educational contents. ICT application in education has lead to educational modes known as e-Learning or e-Teaching. The most important effect of possible ICT application is implicated in fact that education has consequently become independent of time and place of realisation. The recent literature usually defines m-Learning or m-Teaching as teaching supported by ICT technique performed with the appliance of wireless devices and telecommunication infrastructure. From that aspect m-Learning is successor of e-Learning and the more significant changes within the existing frames of e-Learning towards m-Learning are yet to be completely researched and defined. The paper tried to analyze which are the factors that make m-Learning adequate for usage and different from e-Learning. Pomicanje težišta nastave kao sustava sastavljenog od tri osnovna elementa: učenika, nastavnika i sadržaja koji su u skladu s određenim ciljevima povezani i postavljeni u konkretan kontekst je, povijesno gledano, uzrokovano različitim faktorima. Od pozicije u kojoj je nastavnik u centru preko učenik-centričnog sustava dolazimo do oblika nastave u kojoj je u današnjim okvirima nastava sve više sadržaj-centrična tj. okrenuta znanju kao konačnoj realizaciji nastavnih sadržaja. Primjena ICT u nastavi dovela je do oblika nastave poznatih kao eLearning ili eNastava. Najvažniji efekt mogućnosti primjene ICT je sadržan u činjenici da je nastava time postala nezavisna o vremenu i mjestu realizacije. Obično se u recentnoj literaturi mLearning ili mNastava definira kao nastava podržana ICT tehnikom koja se izvodi uz primjenu bežičnih uređaja uz telekomunikacijsku infrastukturu. S tog aspekta mNastava je nasljednik eNastave i značajnije izmjene u postojećim okvirima eNastave prema mNastavi tek treba u potpunosti istražiti i definirati. U radu se pokušalo sagledati što je to što čini mNastavu podesnom za uporabu i drugačijom od eNastave.

eNastava; mNastava; ICT; mobilni uređaji; mobilne komunikacije

nije evidentirano

engleski

E or M: what is diference?

nije evidentirano

mLearning; ICT; mobilne device; mobile communation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2007.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

CASE ...

Polonijo, Mislav

Rijeka: Case Publishing

1334-448X

Podaci o skupu

CASE 19 - Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava

predavanje

18.06.2007-20.06.2007

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti