Obrazovanje učitelja u Hrvatskoj : nove paradigme (CROSBI ID 534332)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Hrvatić, Neven ; Komar, Zvonimir
hrvatski
Obrazovanje učitelja u Hrvatskoj : nove paradigme
Položaj učitelja u suvremenoj školi, u procesu odgoja i obrazovanja, danas je temeljno drugačiji nego u ranijim razdobljima. Izazovi budućnosti pojedinca i društva (globalnog svijeta) ogledaju se u pristupu i kvaliteti današnje škole, sustava odgoja i obrazovanja, ustroja sveučilišne nastave i novih (interkulturalnih) kompetencija učitelja, gdje njihov cjeloživotni stručni razvoj i pedagoško usavršavanje (Continuous Professional Development) postaju strateško pitanje u konceptualizaciji visokoškolske nastave. Izobrazba učiteljstva samo je u jednom dijelu pratila promjene znanstvenih, teorijskih i konceptualnih osnova u smjeru demokratizacije školskih sustava i promijenjenog školskog ozračja, a temeljne odrednice kurikuluma pedagoške izobrazbe učitelja rezultat su suodnosa teorijskog prisupa (znanja) i potrebnih nastavnih umijeća. Promjenama koje su zahvatile suvremenu školu, položaj i potrebne kompetencije učitelja postaju složenije, kako bi mogli odgovoriti na nove izazove.
obrazovanje učitelja; pedagoška izobrazba; interkulturalne kompetencije
nije evidentirano
engleski
Teacher education in Croatia : new paradigms
nije evidentirano
teacher education; pedagogic approach; inter-cultural competencies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
96-101.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Obrazovanje učitelja nekada i danas : zbornik radova
Kaich, Katalin ; Czekus, Geza
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici
978-86-87095-01-4
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096