Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Korporativno upravljanje (CROSBI ID 5005)

Urednička knjiga | ostalo

Korporativno upravljanje / Tipurić, Darko (ur.) Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2008

Podaci o odgovornosti

Tipurić, Darko

hrvatski

Korporativno upravljanje

Knjiga „ Korporativno upravljanje“ nastala je u okviru znanstvenog programa Konkurentnost hrvatskih poduzeća Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, a čiji je sastavni dio istraživački projekt Korporativno upravljanje i konkurentnost hrvatskih poduzeća. Glavna područja korporativnog upravljanja vezuju se za relacije moći, utjecaja, ovlasti i odgovornosti unutar složenih poslovnih sustava. Korporativno upravljanje se može definirati kao sustav nadzornih mehanizama kojima svi dobavljači krucijalnih inputa trebaju osigurati povrate na svoja ulaganja u korporaciji, ne ugrozivši njezin dugoročni opstanak i prosperitet. Ono treba stvoriti okvir za postavljanje najvažnijih ciljeva, određivanje sredstava za njihovo postizanje i praćenje izvedbe te djelotvornosti njihova ostvarivanja. Kvalitetan sustav korporativnog upravljanja rezultira smanjivanjem troškova kapitala i efikasnom uporabom resursa te održavanjem ravnoteže između ekonomskih i socijalnih ciljeva poduzeća. Osim toga, uspješno korporativno upravljanje treba uravnotežiti ciljeve poduzeća, s jedne, i zahtjeve glavnih interesno-utjecajnih skupina, s druge strane. Razvoj dobre prakse korporativnog upravljanja je condito sine qua non za poduzeća koja žele prosperirati na tržištima, pribaviti dodatni kapital, ostvarivati konkurentsku prednost i opstati u svijetu sve većih konkurentskih izazova u brzo promjenjivoj okolini, kao i za zemlje koje žele stimulirati investiranje u privatni sektor, privući inozemna ulaganja i stvarati kontekst gospodarskog rasta. Knjiga Korporativno upravljanje napisana je kako bi se upotpunila literatura na hrvatskom jeziku iz ovog područja te dao zamašnjak daljnjemu razvoju discipline. Namijenjena je studentima diplomskih i poslijediplomskih studija, menadžerima, savjetnicima i analitičarima u hrvatskim poduzećima, polaznicima edukacijskih programa, kao i svima onima koji se svakog dana susreću s problemima korporativnog upravljanja u svojim organizacijama. Knjiga je strukturirana u tri cjeline i obuhvaća devetnaest poglavlja. U njezinu pisanju sudjelovalo je sedamnaest autora.

Korporativno upravljanje; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Corporate Governance

nije evidentirano

Corporate Governance; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Sinergija nakladništvo

2008.

978-953-6895-36-6

809

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija