Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prikaz terena u stvarnom vremenu (CROSBI ID 348927)

Ocjenski rad | diplomski rad

Brajša, Miran Prikaz terena u stvarnom vremenu / Mihajlović, Željka (mentor); Mihajlović, Željka (neposredni voditelj). Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2008

Podaci o odgovornosti

Brajša, Miran

Mihajlović, Željka

Mihajlović, Željka

hrvatski

Prikaz terena u stvarnom vremenu

U ovom radu opisani su postupci izrade, prikaza i teksturiranja terena te su komentirani rezultati dobiveni ispitivanjem ponašanja programskog ostvarenja odabranih metoda. U početku je dan kratak pregled postupaka izrade terena, koji opisuje metode stvaranja terena. Prilikom implementacije postupka geometrijskog MIP preslikavanja načinjene su tri izmjene u odnosu na originalno opisan postupak. Računanje MIP razina ne odvija se prilikom učitavanja terena, već je unaprijed izračunato i pohranjeno u sam teren. Blokovi terena ne crtaju se odjednom kao lista trokuta već u dijelovima kako bi bilo moguće zasebno prikazati T-spojeve na rubovima. Posljednja razlika je u fiksno postavljenoj udaljenosti od kamere na kojoj dolazi do promijene MIP razina. Pri teksturiranju metodom prelijevanja tekstura također je načinjena razlika u odnosu na izvorni postupak u vidu računanja mapa prozirnosti. One se ne računaju automatski u ovisnosti o gustoći rasporeda pojedinih tekstura već su unaprijed izrađene u obliku zasebne teksture zbog vjernijeg prikaza terena korištenog u programu. Kako su izmjereni rezultati pokazali, prilikom varijacije parametara ispitivanog programskog rješenja, ovaj rad zadovoljava početne uvijete, te je njegova programska implementacija izvediva u stvarnom vremenu na kućnom računalu. Projekt je izgrađen alatom Microsoft Visual Studio 2005™ upotrebom programskog jezika C++. Kao standard za prikaz korištena je OpenGL grafička biblioteka. Teren za testiranje izgrađen je iz visinske karte Hrvatske.

teren; teksturiranje; geometrijsko MIP preslikavanje; procesori vrhova i točaka

nije evidentirano

engleski

Real time terrain rendering

nije evidentirano

terrain; texturing; geometry MIP mapping; vertex and pixel shaders;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

73

06.03.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb

Povezanost rada

Računarstvo

Poveznice