Trendovi marketinga (CROSBI ID 4988)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno ; Dlačić, Jasmina ; First, Ivana
hrvatski
Trendovi marketinga
Knjiga je podijeljena u dva poglavlja s ukupno sedam podpoglavlja. U prvom poglavlju pod naslovom Prilagođavanje dinamici okruženja analiziraju se marketing trendovi, a u drugom poglavlju koji nosi naslov Teorija i praksa marketinga elaboriraju se stavovi marketinških eksperata iz hrvatskih i inozemnih sveučilišta te uspješnih hrvatskih menadžera. Prvo poglavlje objedinjuje obradu o marketinškim trendovima kroz tri podpoglavlja. U prvom podpoglavlju pod nazivom razvoj partnerskih odnosa elaborira se razvoj novih odnosa na tržištu, osobitosti osvajanja i zadržavanja potrošača te upravljanje odnosima s potrošačima. U drugom predmet zanimanja su zakonitosti stalnog inoviranja, upravljanja kvalitetom te upravljanja markom. U trećem se raspravlja o društveno odgovornom marketingu kroz društveno odgovorno ponašanje, etičko poslovanje, ekološko prihvatljiv napredak te konzumerizam i zaštitu potrošača. Drugo poglavlje kroz četiri podpoglavlja osvećeno je analizi stavova profesora s hrvatskih i inozemnih sveučilišta te uspješnih hrvatskih menadžera u profitnim i neprofitnim subjektima. U četvrtom podpoglavlju izučavaju se odrednice uspješnosti marketinga, u petom podpoglavlju izbor ciljnog tržišta, u šestom ističu značajke osvajanje ciljnog tržišta, dok se u sedmom obrađuje upravljanje marketingom u funkciji prilagodbe. Na kraju svakog podpoglavlja tematski su organizirane internet vježbe i poslovni slučajevi.
Marketing; trendovi; partnerski odnosi; kontinuirano inoviranje; društveno odgovorni marketing; teorija i praksa marketinga
Rad ima i drugi ISBN: 978-953-7332-03-07
engleski
Marketing trends
nije evidentirano
Marketing; trends; partnerships; continuous innovation; socially responsible marketing; marketing thoery and practice
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio
2008.
978-953-7332-03-7
271
objavljeno