Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 328103

Trendovi marketinga


Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana
Trendovi marketinga, Rijeka: Ekonomski fakultet u Rijeci, Solutio, 2008 (monografija)


Naslov
Trendovi marketinga
(Marketing trends)

Autori
Grbac, Bruno ; Dlačić, Jasmina ; First, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet u Rijeci, Solutio

Grad
Rijeka

Godina
2008

Stranica
271

ISBN
978-953-7332-03-7

Ključne riječi
Marketing; trendovi; partnerski odnosi; kontinuirano inoviranje; društveno odgovorni marketing; teorija i praksa marketinga
(Marketing; trends; partnerships; continuous innovation; socially responsible marketing; marketing thoery and practice)

Sažetak
Knjiga je podijeljena u dva poglavlja s ukupno sedam podpoglavlja. U prvom poglavlju pod naslovom Prilagođavanje dinamici okruženja analiziraju se marketing trendovi, a u drugom poglavlju koji nosi naslov Teorija i praksa marketinga elaboriraju se stavovi marketinških eksperata iz hrvatskih i inozemnih sveučilišta te uspješnih hrvatskih menadžera. Prvo poglavlje objedinjuje obradu o marketinškim trendovima kroz tri podpoglavlja. U prvom podpoglavlju pod nazivom razvoj partnerskih odnosa elaborira se razvoj novih odnosa na tržištu, osobitosti osvajanja i zadržavanja potrošača te upravljanje odnosima s potrošačima. U drugom predmet zanimanja su zakonitosti stalnog inoviranja, upravljanja kvalitetom te upravljanja markom. U trećem se raspravlja o društveno odgovornom marketingu kroz društveno odgovorno ponašanje, etičko poslovanje, ekološko prihvatljiv napredak te konzumerizam i zaštitu potrošača. Drugo poglavlje kroz četiri podpoglavlja osvećeno je analizi stavova profesora s hrvatskih i inozemnih sveučilišta te uspješnih hrvatskih menadžera u profitnim i neprofitnim subjektima. U četvrtom podpoglavlju izučavaju se odrednice uspješnosti marketinga, u petom podpoglavlju izbor ciljnog tržišta, u šestom ističu značajke osvajanje ciljnog tržišta, dok se u sedmom obrađuje upravljanje marketingom u funkciji prilagodbe. Na kraju svakog podpoglavlja tematski su organizirane internet vježbe i poslovni slučajevi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad ima i drugi ISBN: 978-953-7332-03-07



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka