Internet i transformacija poslovnog marketinga (CROSBI ID 534019)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Internet i transformacija poslovnog marketinga
Uspjeh u 21. stoljeću vezan je za inoviranje znanja a ne raspolaganje opremom i infrastrukturom. Obrađena je tematika izvorišta promjena te poslovnog tržišta i marketinga. Definirane su matrice upravljanja, odrednice ponašanja na poslovnom tržištu te postavljene mrežne strategije povezane s transformacijom poslovnog marketinga. Raspravlja se o novim matricama ponašanja te ulozi marketera u novoj ekonomiji.
internet; poslovni marketing; transformacija
nije evidentirano
engleski
Internet and the transformation of business marketing
nije evidentirano
internet; business marketing; transformation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Hrvatski dani Interneta 2000: E-poslovanje (Multilink – HT – Microsoft)
predavanje
18.05.2000-18.05.2000
Rijeka, Hrvatska