Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 327270

Suvremeno promišljanje marketinških fenomena u upravljanju opskrbnim lancima


Pupavac, Drago
Suvremeno promišljanje marketinških fenomena u upravljanju opskrbnim lancima // MARKETING IN THE KNOWLEDGE SOCIETY AND CONTEMPORARY BUSINESS REALITY / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Rijeka, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Suvremeno promišljanje marketinških fenomena u upravljanju opskrbnim lancima
(CONTEMPORARY THOUGHTS ON MARKETING PHENOMENA IN SUPPLY CHAIN MANAGEMENT)

Autori
Pupavac, Drago

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MARKETING IN THE KNOWLEDGE SOCIETY AND CONTEMPORARY BUSINESS REALITY / Grbac, Bruno - Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 2007

ISBN
978-953-6148-64-6

Skup
XX CROMAR Congress MARKETING IN THE KNOWLEDGE SOCIETY AND CONTEMPORARY BUSINESS REALITY

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25-27.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Upravljanje opskrbnim lancem; logistika; marketing
(Supply chain management; logistics; marketing)

Sažetak
Aktivnosti opskrbnog lanca započinju narudžbom kupca, a završavaju kada zadovoljni kupac plati za isporučenu mu robu ispostavljeni račun. Opskrbni lanci pored pouzdanosti isporuke, ažurnosti isporuke i razvijanja čvrstih partnerski veza, moraju odgovoriti i zahtjevima fleksibilnosti i adaptabilnosti. Sve kraći životni vijek proizvoda i sve brže tehnološke promjene zahtijevaju da opskrbni lanci rade po načelu &laquo ; predvidi i odradi&raquo ; nasuprot tradicionalnom pristupu &laquo ; proizvedi pa prodaj&raquo ; . Određivanjem kupca kao početne točke opskrbnog lanca nameće se sasvim novi pristup upravljanja opskrbnim lancima koji bi se umjesto opskrbnim lancem mogao nazvati lanac potražnje. Takvim pristupom opskrbni lanac se dizajnira nakon prepoznavanja i punog uvažavanja zahtjeva ciljnog tržišta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
236-0000000-1701 - Menadžment u poduzetničkoj ekonomiji (Marčelo Dujanić, )

Ustanove
Veleučilište u Rijeci

Autor s matičnim brojem:
Drago Pupavac, (241845)