Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 327115

Oblikovanje ugostiteljskog poduzeća kao preduvjet kvalitete turističke ponude


Segetlija, Zdenko
Oblikovanje ugostiteljskog poduzeća kao preduvjet kvalitete turističke ponude // Hotelska kuća `92 / Andrić, Neda (ur.).
Opatija: Hotelijerski fakultet Opatija, 1992. str. 327-333 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 327115 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Oblikovanje ugostiteljskog poduzeća kao preduvjet kvalitete turističke ponude
(Structuring of hotel and catering trade companies as a prerequisite for the quality of tourist supply)

Autori
Segetlija, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Hotelska kuća `92 / Andrić, Neda - Opatija : Hotelijerski fakultet Opatija, 1992, 327-333

Skup
Međunarodni kongres Hotelska kuća`92 - 11. bienalni znanstveni susret

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 16-17.10.1992

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
poduzetništvo; ugostiteljstvo; poduzeće; pogon; ugostiteljski objekt; marketing-miks ugostiteljskog poduzeća
(enterprises; catering; enterprise; business unit; catering building; marketing mix of the catering company)

Sažetak
U radu se ističe potreba razvijanja poduzetništva u ugostiteljstvu Hrvatske, te iznose temelje odredbe o značenju pojmova "poduzeće" i "pogon". Analizira se pojam ugostiteljskoga objekta i ističe bogatstvo oblika ugostiteljskih pogona. U nalaženju marketing - miksa ugostiteljskog poduzeća pokušava se primijeniti marketing miks proizvođača. Kod oblikovanja ugostiteljskog pogona povlači se analogija s trgovinskim pogonom te se nalazi da su za određivanje oblika pogona važni tržišno - politički instrumenti (instrumenti marketing-miksa). Te komponente pokušavaju se obuhvatiti popisom ishodišnih točaka za oblike ugostiteljskih pogona.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
5-02-146

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Segetlija, Zdenko
Oblikovanje ugostiteljskog poduzeća kao preduvjet kvalitete turističke ponude // Hotelska kuća `92 / Andrić, Neda (ur.).
Opatija: Hotelijerski fakultet Opatija, 1992. str. 327-333 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Segetlija, Z. (1992) Oblikovanje ugostiteljskog poduzeća kao preduvjet kvalitete turističke ponude. U: Andrić, N. (ur.)Hotelska kuća `92.
@article{article, author = {Segetlija, Z.}, editor = {Andri\'{c}, N.}, year = {1992}, pages = {327-333}, keywords = {poduzetni\v{s}tvo, ugostiteljstvo, poduze\'{c}e, pogon, ugostiteljski objekt, marketing-miks ugostiteljskog poduze\'{c}a}, title = {Oblikovanje ugostiteljskog poduze\'{c}a kao preduvjet kvalitete turisti\v{c}ke ponude}, keyword = {poduzetni\v{s}tvo, ugostiteljstvo, poduze\'{c}e, pogon, ugostiteljski objekt, marketing-miks ugostiteljskog poduze\'{c}a}, publisher = {Hotelijerski fakultet Opatija}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Segetlija, Z.}, editor = {Andri\'{c}, N.}, year = {1992}, pages = {327-333}, keywords = {enterprises, catering, enterprise, business unit, catering building, marketing mix of the catering company}, title = {Structuring of hotel and catering trade companies as a prerequisite for the quality of tourist supply}, keyword = {enterprises, catering, enterprise, business unit, catering building, marketing mix of the catering company}, publisher = {Hotelijerski fakultet Opatija}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font