Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing trgovine (CROSBI ID 4970)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja Marketing trgovine. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja

hrvatski

Marketing trgovine

Knjiga predstavlja istodobno i udžbenik i znanstveno djelo. U njoj se objašnjavaju temeljni pojmovi iz područja trgovine, marketinga menadžmenta, organizacije i sl., a daju i neke vlastite definicije trgovine i prodavaonice. Knjiga pruža osnovicu za izbor mogućnosti rješavanja određenih problema koji se pojavaljuju u trgovinskom poslovanju. Sastoji se od pet povezanih dijelova. U prvome dijelu (prof.dr.sc. Zdenko Segetlija) dana su pristupna razmatranja. U drugome se dijelu (prof.dr.sc. Zdenko Segetlija) trgovina razmatra s funkcijskog i s institucijskog motrišta. Na kraju ovoga poglavlja problematizira se razvoj i stanje trgovine na malo u Republici Hrvatskoj. U trećem se dijelu (autor prof.dr.sc. Zdenko Segetlija) analiziraju trgovinski poslovni procesi i učinci. Definiraju se i analiziraju svi elementi radnih procesa (osobito ljudski potencijali, sredstva i organizacija). Posebno su obrađeni robni procesi u trgovinskom poslovanju: nabava, skladištenje i rukovanje robom, te prodaja. U četvrtom dijelu knjige (prof.dr.sc. Maja Lamza-Maronić i prof.dr.sc. Zdenko Segetlija) obrađen je menadžment i marketing trgovinskoga poduzeća (proces upravljanja, marketinški splet, informacijski sustav, strategijski menadžment i kontroling). U petome dijelu knjige (prof.dr.sc. Zdenko Segetlija) obrađena je marketinška orijentacija trgovinskoga poduzeća i oblici suradnje. Nakon obrade marketinškoga istraživanja analizirana su marketinška instrumentalna područja: lokacija, asortiman robe i usluga, cijene, promocija, metode prodaje (način posluživanja) u trgovini na malo. Potom se objašnjavaju trgovinske poslovne jedinice (dvadesetak oblika), trgovinska poduzeća i oblici njihove suradnje. Na kraju knjige dan je popis literature: 163 rada, 13 izvora podataka, 19 časopisa i novina i 9 zakona i pravilnika. Knjiga sadrži i popis slika (32), popis tablica (9), kratice i simbole, te predgovor. Recenzenti knjige su: prof.dr.sc. Vladimir Henich, prof.dr.sc. Marijan Karić i doc.dr.sc. Vesna Brčić Stipčević.

trgovina; funkcije trgovine; marketing trgovine; Republika Hrvatska; trgovinski poslovni procesi; menadžment; strategija; marketinški splet; marketinško istraživanje; trgovinska poslovna jedinica; oblici suradnje

nije evidentirano

engleski

Marketing of Trade

nije evidentirano

trade; trade funktions; trade marketing; institutions of trade; Republic of Croatia; trade busoness processes; management; strategy; marketing mix; marketing research; trade business unit; forms of cooperation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

1996.

953-6073-16-1

340

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija