Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Distribucijski sustav trgovinskoga poduzeća: distribucija-logistika-informatika (CROSBI ID 4969)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja Distribucijski sustav trgovinskoga poduzeća: distribucija-logistika-informatika. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1995

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja

hrvatski

Distribucijski sustav trgovinskoga poduzeća: distribucija-logistika-informatika

Knjiga je namijenjena studentima Ekonomskog fakulteta iz Osijeka za svladavanje gradiva iz predmeta Informatičke tehnologije u kanalima distribucije, ali i praktičarima koji se sreću s navedenom problematikom u svome svakodnevnom radu. Knjiga istodobno predstavlja i znanstveno djelo, jer su autori, koristeći se rezultatima svojih istraživanja i istraživanja drugih autora, dali osnovicu za istraživanje složenih problema izbora kanala distribucije i logističkih sustava na domaćem i na međunarodnom tržištu. Knjigu su recenzirali prof.dr.sc. Vilim Fderišak, prof.dr.sc. Niko Majdandžić i prof.dr.sc. Ljubomir Baban. Nakon uvodnoga dijela knjige (prof.dr.sc. Zdenko Segetlija), u kojem su dati cilj, zadatak i metodološke postavke rada te zunačenje distribucijskih sustava u suvremenim uvjetima (str. 3 - 9), slijede preostala tri dijela knjige: Distribucijski i logistički sustavi (prof.dr.sc. Zdenko Segetlija, str. 13 - 103), Informacijski sustav trgovinskoga poduzeća (prof.dr.sc. Maja Lamza-Maronić, str.105 - 170) i Primjena međunarodnog sustava šifriranja artikala EAN (prof.dr.sc. zdenko Segetlija, str. 173 - 222). Naime, obradom distribucijski i logističkih sustava dani su, zapravo, okviri unutar kojih se treba razvijati informacijske sustave. U središtu pozirnosti je informacijski sustav trgovinskoga poduzeća, posebno njegov marketinški informacijski sustav, njegovo funkcioniranje, te nužnost njegova razvoja. Sustav jedinstvenoga označavanja artikala je pretpostavka suvremene informatizacije u kanalima distribucije. U knjizi koja ima 239 stranica dano je 43 slike, 11 tablica, 3 grafikona, te popis skraćenica i simbola i popis literature: radovi (174), izvori podataka(10), časopisi i novine (15) i zakoni i pravilnici (3).

distribucija; logistika; informatika; trgovinsko poduzeće; European Article Numbering (EAN)

nije evidentirano

engleski

Distribution System of a Trading Company ; Distribution, Logistics, Informatics

nije evidentirano

distribution; logistics; informatics; trading company; European Article Numbering (EAN)

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

1995.

953-6073-04-8

239

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija