Grammar in communicative approach (CROSBI ID 533932)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Perković, Anica ; Kraljević, Lidija
engleski
Grammar in communicative approach
Svjedoci smo da se poimanje važnosti gramatike mijenjalo tijekom posljednjih tridesetak godina od centralnog mjesta do zanemarivanja. Potom bi se opet obnovila pozicija značajnosti, ali umanjena s obzirom na primat koji je imala prije 30 i više godina. Ovaj rad govori o pristupima poučavanja gramatike koji uključuju one koji zagovaraju eksplicitno poučavanje jer vide učenje gramatike kao “ monitoring” , a ne pokretača govora. Drugi, pak, misle da se samo mali dio ukupnih karkteristika jezika može svjesno naučiti jer mnogi aspekti jezika cilja nemaju pravila koja se mogu jasno formulirati i kako poučavati ili naučiti. Stoga zagovaraju prakticiranje komunikativnih aktivnosti naglašavajući značenje. Ovdje se također raspravlja o prednostima i nedostatcima navedenih pristupa kao i o poimanju gramatike kao jednoj od komponenti u modelu komunikativne kompetencije (Canale i Swain, 1980) koja ne treba biti središnji, autonomni sustav koji se uči neovisno o značenju, društvenoj funkciji i strukturi diskursa.
grammar; communicative approach; teaching model
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
393-400-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris
Zagreb : RIjeka: HPDL
953-96391-4-X
Podaci o skupu
Jezik u društvenoj interakciji
predavanje
16.05.2005-17.05.2005
Opatija, Hrvatska