Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 326493

MARKETING ODLUČIVANJE U PROMETNIM PODUZEĆIMA


Pupavac, Drago; Dujanić, Marčelo
MARKETING ODLUČIVANJE U PROMETNIM PODUZEĆIMA // Prometni sustavi 2007 / Rotim, Franko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko znanstveno društvo za promet, 2007. str. 172-176 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
MARKETING ODLUČIVANJE U PROMETNIM PODUZEĆIMA
(Marketing Management of Traffic Companies)

Autori
Pupavac, Drago ; Dujanić, Marčelo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Prometni sustavi 2007 / Rotim, Franko - Zagreb : Hrvatsko znanstveno društvo za promet, 2007, 172-176

Skup
Prometni sustavi 2007

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.04.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Marketing; marketing-mix; prometne tvrtke; optimalizacija
(Marketing; marketing-mix; traffic companies; optimalisation)

Sažetak
Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest na znanstveno utemeljen nači istražiti specifičnosti marketing odlučivanja u transportnim poduzećima, odnosno dokazati postavljenu hipotezu o izravnom utjecaju postavljanja optimalne kombinacije instrumenata marketing-mixa na ostvarenje marketing ciljeva transportne tvrtke. Po svojim obilježjima, primjenjenoj metodologiji i rezultatima istraživanja, dobivene spoznaje u ovoj znanstvenoj raspravi trebaju predstavljati kvalitetna polazišta za optimalizaciju marketing-mixa transportnih tvrtki.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
236-0000000-1701 - Menadžment u poduzetničkoj ekonomiji (Marčelo Dujanić, )

Ustanove
Veleučilište u Rijeci