Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 32633

Trgovina na malo u Republici Hrvatskoj i potrebe njezine internacionalizacije


Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja
Trgovina na malo u Republici Hrvatskoj i potrebe njezine internacionalizacije // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 1-2; 219-229 (podatak o recenziji nije dostupan, kongresno priopcenje, znanstveni)


CROSBI ID: 32633 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Trgovina na malo u Republici Hrvatskoj i potrebe njezine internacionalizacije
(Retail Trade in The Republic of Croatia and The Requirements for it's Internationalisation)

Autori
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 9 (1997), 1-2; 219-229

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kongresno priopcenje, znanstveni

Ključne riječi
trgovina na malo; prodavaonica; prodajna površina; indeks maloprodajne zasićenosti; regionalni indeks kupovne snage; internacionalizacija maloprodaje
(retail trade; outlet; sales area; index of market saturation; regional index of purchasing power; internationalisation of retail trade)

Sažetak
Na temelju rezultata analize razvijenosti hrvatske maloprodaje izvode se zaključci o njezinom zaostajanju u odnosu na zemlje Europske Unije, Švicarsku, SAD i Japan. Potrebe i mogućnosti internacionalizacije hrvatske maloprodaje pokušavaju se ocijeniti na temelju analize maloprodajne zasićenosti i tržišnoga potencijala.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010002

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)

Avatar Url Maja Lamza-Maronić (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja
Trgovina na malo u Republici Hrvatskoj i potrebe njezine internacionalizacije // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 1-2; 219-229 (podatak o recenziji nije dostupan, kongresno priopcenje, znanstveni)
Segetlija, Z. & Lamza-Maronić, M. (1997) Trgovina na malo u Republici Hrvatskoj i potrebe njezine internacionalizacije. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1-2), 219-229.
@article{article, year = {1997}, pages = {219-229}, keywords = {trgovina na malo, prodavaonica, prodajna povr\v{s}ina, indeks maloprodajne zasi\'{c}enosti, regionalni indeks kupovne snage, internacionalizacija maloprodaje}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {9}, number = {1-2}, issn = {0353-4790}, title = {Trgovina na malo u Republici Hrvatskoj i potrebe njezine internacionalizacije}, keyword = {trgovina na malo, prodavaonica, prodajna povr\v{s}ina, indeks maloprodajne zasi\'{c}enosti, regionalni indeks kupovne snage, internacionalizacija maloprodaje} }
@article{article, year = {1997}, pages = {219-229}, keywords = {retail trade, outlet, sales area, index of market saturation, regional index of purchasing power, internationalisation of retail trade}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {9}, number = {1-2}, issn = {0353-4790}, title = {Retail Trade in The Republic of Croatia and The Requirements for it and \#39;s Internationalisation}, keyword = {retail trade, outlet, sales area, index of market saturation, regional index of purchasing power, internationalisation of retail trade} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font