Kvaliteta u managementu ugostiteljskih poduzeća istočne Hrvatske (CROSBI ID 471333)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lamza-Maronić, Maja ; Segetlija, Zdenko
hrvatski
Kvaliteta u managementu ugostiteljskih poduzeća istočne Hrvatske
Kvaliteta se iskristarizirala u odlučnoga čimbenika tržišne utakmice. Potala je glavni instrument za osiguranje uspjeha poduzeća u budućnosti, putem zadovoljnih kupaca. Ugostiteljska poduzeća samostalno kreiraju miks kvalitete, da bi se izdigla iznad konkurencije. Da bi se osigurala kvaliteta usluga ugostiteljske poslovne jedinice, potrebno je osigurati kvalitetu osobnoga rada, kvalitetu procesa i kvalitetu cijelog apoduzeća. Ugostiteljska poslovna jedinica treba težiti takvom svom tržišnom nastupu s kojim će kod gosta stvoriti zadovoljstvo marketingom.
marketinški splet; potrošač - gost; ugostiteljsko poduzeće
nije evidentirano
engleski
Manaement Quality of Catering Establishments in Eastern Croatia
nije evidentirano
marketing-mix; consumer-guest; catering firm
nije evidentirano
Podaci o prilogu
773-781-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Hotel in Tourism Destination, Vol II, 14th Biennal International Congress
Peršić, Milena
Opatija: Hotelijerski fakultet, Opatija
Podaci o skupu
14th Biennal International Congress
predavanje
05.10.1998-06.10.1998
Opatija, Hrvatska