Procjena psihometrijskih karakteristika ljestvice za mjerenje tržišne orijentacije (CROSBI ID 137051)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Božić, Ljiljana ; Rajh, Edo
hrvatski
Procjena psihometrijskih karakteristika ljestvice za mjerenje tržišne orijentacije
U ovome se radu analiziraju psihometrijske karakteristike MKTOR ljestvice za mjerenje tržišne orijentacije koju su razvili Narver i Slater (1990.). Analiza se provodi da bi se utvrdilo je li navedena ljestvica, inače često korištena u literaturi, prikladna za mjerenje tržišne orijentacije u hrvatskim poduzećima. Procjenjuju se njezina pouzdanost i konvergentna i diskriminantna valjanost. Pouzdanost ljestvice procijenjena je uz pomoć Cronbach alfa koeficijenta, a za procjenu valjanosti primijenjena je konfirmatorna faktorska analiza. Rezultati upućuju da MKTOR ljestvica ima svojstva pouzdanosti, konvergentne i diskriminantne valjanosti i da je pogodna za mjerenje tržišne orijentacije u hrvatskim poduzećima.
tržišna orijentacija; mjerna ljestvica; psihometerijske karakteristike
nije evidentirano
engleski
The Assessment of Psychometric Characteristics of a Scale for Measuring Market Orientation
nije evidentirano
market orientation; MKTOR scale; psychometric characteristics
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59 (1-2)
2008.
38-50-x
objavljeno
0424-7558
Povezanost rada
Ekonomija