Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nastava i zvori znanja (CROSBI ID 136485)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Arbunić, Antun ; Kostović-Vranješ, Vesna Nastava i zvori znanja // Odgojne znanosti, 9 (2007), 2(14); 255-269

Podaci o odgovornosti

Arbunić, Antun ; Kostović-Vranješ, Vesna

hrvatski

Nastava i zvori znanja

Nagle i brze promjene koje se svakodnevno zbivaju u suvremenom društvu, utjecale su na potrebu promjene paradigme u organiziranju nastavnog procesa. Suvremena koncepcija obrazovanja zahtijeva usmjerenost na učenika kao subjekta odgojno-obrazovnog procesa, usmjerenost na višestrukost i viševrsnost izbora sadržaja te na poučavanje učenika metodama i strategijama samostalnog usvajanja znanja kao nužne pretpostavke cjeloživotnog obrazovanja. Kako bi utvrdili koje izvore znanja te koje načine poučavanja i stjecanja znanja iz biologije su studenati 1. i 3. godina učiteljskih studija (studijskih grupa: učitelji i biologija-kemija) te studenti biologije i ekologije mora Sveučilišta u Splitu imali u srednjoj školi, provedeno je istraživanje na uzorku od 181 ispitanika, upitnikom „ Nastava biologije i dodatni izvori znanja„ . Rezultati istraživanja, podaci o stanju nastave biologije u srednjim školama iz perspektive studenata, pokazali su da je srednjoškolska nastava biologije još uvijek tradicionalno organizirana – kako po metodama i načinima učenja i poučavanja, tako i po izvorima na kojima učenici stječu znanja. Izlaz iz ovakve situacije moguć je jedino u drugačijem sustavu redovitog i cjeloživotnog obrazovanja nastavnika, u promijenjenim uvijetima njihova rada te zahtijevima koji se pred njih moraju postavljati.

izvori znanja ; načini poučavanja ; nastava ; srednja škola

nije evidentirano

engleski

Teaching and Sources of Knowledge

nije evidentirano

sources of knowledge ; teaching methods ; teaching ; grammar school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (2(14))

2007.

255-269

objavljeno

1846-1204

1849-1790

Povezanost rada

Pedagogija