Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 321720

Nastava i zvori znanja


Arbunić, Antun; Kostović-Vranješ, Vesna
Nastava i zvori znanja // Odgojne znanosti, 9 (2007), 2(14); 255-269 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 321720 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastava i zvori znanja
(Teaching and Sources of Knowledge)

Autori
Arbunić, Antun ; Kostović-Vranješ, Vesna

Izvornik
Odgojne znanosti (1332-0000) 9 (2007), 2(14); 255-269

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
izvori znanja ; načini poučavanja ; nastava ; srednja škola
(sources of knowledge ; teaching methods ; teaching ; grammar school)

Sažetak
Nagle i brze promjene koje se svakodnevno zbivaju u suvremenom društvu, utjecale su na potrebu promjene paradigme u organiziranju nastavnog procesa. Suvremena koncepcija obrazovanja zahtijeva usmjerenost na učenika kao subjekta odgojno-obrazovnog procesa, usmjerenost na višestrukost i viševrsnost izbora sadržaja te na poučavanje učenika metodama i strategijama samostalnog usvajanja znanja kao nužne pretpostavke cjeloživotnog obrazovanja. Kako bi utvrdili koje izvore znanja te koje načine poučavanja i stjecanja znanja iz biologije su studenati 1. i 3. godina učiteljskih studija (studijskih grupa: učitelji i biologija-kemija) te studenti biologije i ekologije mora Sveučilišta u Splitu imali u srednjoj školi, provedeno je istraživanje na uzorku od 181 ispitanika, upitnikom „ Nastava biologije i dodatni izvori znanja„ . Rezultati istraživanja, podaci o stanju nastave biologije u srednjim školama iz perspektive studenata, pokazali su da je srednjoškolska nastava biologije još uvijek tradicionalno organizirana – kako po metodama i načinima učenja i poučavanja, tako i po izvorima na kojima učenici stječu znanja. Izlaz iz ovakve situacije moguć je jedino u drugačijem sustavu redovitog i cjeloživotnog obrazovanja nastavnika, u promijenjenim uvijetima njihova rada te zahtijevima koji se pred njih moraju postavljati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu


Citiraj ovu publikaciju:

Arbunić, Antun; Kostović-Vranješ, Vesna
Nastava i zvori znanja // Odgojne znanosti, 9 (2007), 2(14); 255-269 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Arbunić, A. & Kostović-Vranješ, V. (2007) Nastava i zvori znanja. Odgojne znanosti, 9 (2(14)), 255-269.
@article{article, author = {Arbuni\'{c}, Antun and Kostovi\'{c}-Vranje\v{s}, Vesna}, year = {2007}, pages = {255-269}, keywords = {izvori znanja, na\v{c}ini pou\v{c}avanja, nastava, srednja \v{s}kola}, journal = {Odgojne znanosti}, volume = {9}, number = {2(14)}, issn = {1332-0000}, title = {Nastava i zvori znanja}, keyword = {izvori znanja, na\v{c}ini pou\v{c}avanja, nastava, srednja \v{s}kola} }
@article{article, author = {Arbuni\'{c}, Antun and Kostovi\'{c}-Vranje\v{s}, Vesna}, year = {2007}, pages = {255-269}, keywords = {sources of knowledge, teaching methods, teaching, grammar school}, journal = {Odgojne znanosti}, volume = {9}, number = {2(14)}, issn = {1332-0000}, title = {Teaching and Sources of Knowledge}, keyword = {sources of knowledge, teaching methods, teaching, grammar school} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font