Nastava i zvori znanja (CROSBI ID 136485)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Arbunić, Antun ; Kostović-Vranješ, Vesna
hrvatski
Nastava i zvori znanja
Nagle i brze promjene koje se svakodnevno zbivaju u suvremenom društvu, utjecale su na potrebu promjene paradigme u organiziranju nastavnog procesa. Suvremena koncepcija obrazovanja zahtijeva usmjerenost na učenika kao subjekta odgojno-obrazovnog procesa, usmjerenost na višestrukost i viševrsnost izbora sadržaja te na poučavanje učenika metodama i strategijama samostalnog usvajanja znanja kao nužne pretpostavke cjeloživotnog obrazovanja. Kako bi utvrdili koje izvore znanja te koje načine poučavanja i stjecanja znanja iz biologije su studenati 1. i 3. godina učiteljskih studija (studijskih grupa: učitelji i biologija-kemija) te studenti biologije i ekologije mora Sveučilišta u Splitu imali u srednjoj školi, provedeno je istraživanje na uzorku od 181 ispitanika, upitnikom „ Nastava biologije i dodatni izvori znanja„ . Rezultati istraživanja, podaci o stanju nastave biologije u srednjim školama iz perspektive studenata, pokazali su da je srednjoškolska nastava biologije još uvijek tradicionalno organizirana – kako po metodama i načinima učenja i poučavanja, tako i po izvorima na kojima učenici stječu znanja. Izlaz iz ovakve situacije moguć je jedino u drugačijem sustavu redovitog i cjeloživotnog obrazovanja nastavnika, u promijenjenim uvijetima njihova rada te zahtijevima koji se pred njih moraju postavljati.
izvori znanja ; načini poučavanja ; nastava ; srednja škola
nije evidentirano
engleski
Teaching and Sources of Knowledge
nije evidentirano
sources of knowledge ; teaching methods ; teaching ; grammar school
nije evidentirano