Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga destinacije u promociji turističkog proizvoda Maistre d.d. (CROSBI ID 348320)

Ocjenski rad | diplomski rad

Maroš, Aida Uloga destinacije u promociji turističkog proizvoda Maistre d.d. / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2007

Podaci o odgovornosti

Maroš, Aida

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Uloga destinacije u promociji turističkog proizvoda Maistre d.d.

Destinacija je jedan od najvažnijih i najkompleksnijih elemenata od tri temeljna elementa koji čine turistički proizvod. Kao takvu destinaciju definira prostor, prirodno okruženje, kulturno-povijesno nasljeđe, tradicija, te cjelokupan život koji se na tom prostoru događa, a koji uključuje svakodnevnu kulturu življenja, ekonomsko okruženje, političke okolnosti, razvijenost infrastrukture, znanost, kulturu u užem smislu, djelovanje sportskih udruga i sl. Unutar navedenih elemenata koji opisuju destinaciju postoje oni koji su uz pretpostavku odgovornog i održivog razvoja na određenom prostoru nepromjenjivi poput prirodnog nasljeđa, klime, kulturno-povijesnog nasljeđa i sl. Istovremeno, na razvoj drugog dijela elemenata koji čine destinaciju, poput razvoja infrastrukture, kulturnih događanja, sporta, gastronomije, razvoja shopping ponude, širenja ekonomskih aktivnosti, osnivanja raznih institucija, unapređenja educiranosti u najširem smislu, unapređenja dostupnosti informacija i sl., može se utjecati djelovanjem ključnih subjekata u destinaciji. Imajući u vidu da Maistra pri promišljanju operativnih aktivnosti polazi od činjenice da je destinacija ključna sastavnica turističkog proizvoda Maistre, kao takva ima bitnu funkcionalnu i marketinšku ulogu u gradnji ukupne turističke ponude te u njenom pozicioniranju, promociji i plasmanu. Time ujedno se i potvrđuje postavljena hipoteza da destinacija ima bitnu ulogu prilikom promoviranja turističkog proizvoda Maistre.

turistički proizvod; marketinške aktivnosti; destinacija

nije evidentirano

engleski

Role of destination in promotion of Maistra d.d. touristic product

nije evidentirano

touristic product; marketing activity; destination

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

18.06.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija