Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 321432

Segmentacija tržišta, odabir ciljnog segmenta i pozicioniranje na primjeru poslovanja tvrtke Procter & Gamble


Čuraković, Tanja
Segmentacija tržišta, odabir ciljnog segmenta i pozicioniranje na primjeru poslovanja tvrtke Procter & Gamble, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 321432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Segmentacija tržišta, odabir ciljnog segmenta i pozicioniranje na primjeru poslovanja tvrtke Procter & Gamble
(Market segmentation, target market selection and positioning : case study Procter & Gamble)

Autori
Čuraković, Tanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
23.10

Godina
2007

Stranica
65

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
First, Ivana

Ključne riječi
segmentacija tržišta; ciljni segment; pozicioniranje
(market segmantation; target market; positioning)

Sažetak
U radu je obrađena tematika koja se vezuje uz izlazak poduzeća na novo tržište i predstavljanje novog proizvoda tržištu na kojem poduzeće već posluje. Obrađene su cjeline vezane uz korake koji se provode pri segmentaciji tržišta, odabiru tržišta na koje se poduzeće želi usmjeriti, odnosno koje može uspješno zadovoljiti, te pozicioniranje poduzeća na odabranom segmentu. Pozicioniranje se sastoji od nekoliko manjih koraka od kojih se nijedan ne bi smio izostaviti da bi cijeli proces bio uspješan, te da bi poduzeće na kraju moglo pozitivno poslovati i na tržištu bilo percipirano kao takvo. Funkcioniranje predstavljene teorije objašnjeno je na poslovanju globalne internacionalne kompanije Procter & Gamble. Na primjeru poslovanja spomenute kompanije prikazano je kako segmentacija tržišta treba izgledati, te kako nakon odabira tržišta predstaviti proizvod populaciji na odabranom tržištu. Asortiman Wella proizvoda odabran je za detaljnije objašnjenje teorije na stvarnim proizvodima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čuraković, Tanja
Segmentacija tržišta, odabir ciljnog segmenta i pozicioniranje na primjeru poslovanja tvrtke Procter & Gamble, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Čuraković, T. (2007) 'Segmentacija tržišta, odabir ciljnog segmenta i pozicioniranje na primjeru poslovanja tvrtke Procter & Gamble', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}urakovi\'{c}, T.}, year = {2007}, pages = {65}, keywords = {segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta, ciljni segment, pozicioniranje}, title = {Segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta, odabir ciljnog segmenta i pozicioniranje na primjeru poslovanja tvrtke Procter and Gamble}, keyword = {segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta, ciljni segment, pozicioniranje}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}urakovi\'{c}, T.}, year = {2007}, pages = {65}, keywords = {market segmantation, target market, positioning}, title = {Market segmentation, target market selection and positioning : case study Procter and Gamble}, keyword = {market segmantation, target market, positioning}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font