Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Optimizacija prometnih tokova na ulazu u parkiralište primjenom teorije redova čekanja (CROSBI ID 136387)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Krpan, Ljudevit ; Maršanić, Robert Optimizacija prometnih tokova na ulazu u parkiralište primjenom teorije redova čekanja // Suvremeni promet, 26 (2006), 3-4; 227-230

Podaci o odgovornosti

Krpan, Ljudevit ; Maršanić, Robert

hrvatski

Optimizacija prometnih tokova na ulazu u parkiralište primjenom teorije redova čekanja

Teoriju reda čekanja moguće je primijeniti i na sustav parkirnog prostora. U ovom se radu, primjenom teorije redova čekanja, analizira da li, temeljem prometne potražnje za ulaskom u parkiralište, kapacitet ulaznih terminala na parkiralištu „ Delta“ (sa zatvorenim sustavom naplate) u gradu Rijeci zadovoljava prometne potrebe. Bitno je, pritom, naglasiti da se nisu analizirala ograničenja uzrokovana limitiranim brojem parkirnih mjesta, te su proračuni razine uslužnosti ulaznih terminala izračunavani neovisno o broju parkirnih mjesta. Prema klasifikaciji problema redova čekanja ovdje se radi o sustavu s čekanjem i ograničenim brojem jedinica u redu čekanja s oznakom, prema Kendallovoj notaciji, M/M/S/16. Temeljem izračuna zaključeno je da su postojeća, dva ulazna terminala optimalan broj obzirom na intenzitet dolazaka vozila na parkiralište te obzirom na njihovo vrijeme opsluživanja prilikom ulaska vozila.

promet; parking; matematičke metode; red čekanja; opsluživanje

nije evidentirano

engleski

Optimization of traffic flows at parking area entry point by applying the queueing theory

nije evidentirano

traffic; parking; mathemathical methods; queueing; service

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (3-4)

2006.

227-230

objavljeno

0351-1898

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport