Transformacija hotelsko-turističkih poduzeća kao preduvjet partnerskog razvoja hrvatskog turizma (CROSBI ID 35142)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Stipanović, Christian
hrvatski
Transformacija hotelsko-turističkih poduzeća kao preduvjet partnerskog razvoja hrvatskog turizma
Hrvatski turizam može ostvariti razvoj samo sinergijskim djelovanjem koncepcije razvoja turizma na makrorazini i koncepcije razvoja hotelsko-turističkih poduzeća kako bi upravljao promjenama u generiranju novih konkurentskih prednosti na turbulentnom europskom tržištu. Sinergijsko djelovanje podrazumjeva partnerstvo javnog i privatnog sektora kao međuovisnih činitelja razvoja.
hotelsko-turistička poduzeća, hrvatski turizam, koncepcija razvoja, transformacija, parnerstvo
nije evidentirano
engleski
Transformation of Hotel and Tourism Companies as a Prerequisite of Partnership Development of Croatian Tourism
nije evidentirano
hotel and tourism companies, croatian tourism. development concept, transformation, partnership
nije evidentirano
Podaci o prilogu
99-109-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Javno - privatno partnerstvo - turizam - europska i svjetska iskustva
Perić, Joža
Rijeka: Fintrade & Tours
2007.
978-953-96899-1-7