Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 32099

Inovacijski pristupi ili razvojne perspektive predškolskog odgoja


Krstović, Jasna
Inovacijski pristupi ili razvojne perspektive predškolskog odgoja // Inovacijski pristupi-korak bliže djetetu / Božić, Ž. (ur.).
Rijeka: Odjel gradske uprave za odgoj i školstvo, 1997. str. 44-55 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 32099 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inovacijski pristupi ili razvojne perspektive predškolskog odgoja
(Inovative Approach or Developmental Perspectives in Preschool Education)

Autori
Krstović, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Inovacijski pristupi-korak bliže djetetu / Božić, Ž. - Rijeka : Odjel gradske uprave za odgoj i školstvo, 1997, 44-55

Skup
Inovacijski pristupi-korak bliže djetetu

Mjesto i datum
Rijeka,Hrvatska, 27.-28.10.1997

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
razvojne perspektive; predškolska terminologija; inovacije
(developmental perspectives; preschool terminology; inovations)

Sažetak
U radu autorica problematizira terminološko - značenjsku dimenziju osnobvnih kategorija suvremene predškolske terminologije, u potrazi za autentičnim tumačenjem.U tom se cilju podastiru temeljne karakteristike svakoga od njih, dovodeći ih u kontekst osnovne problemske teme - inovacija u sustavu predškolskog odgoja s naznačenim teorijsko-praktičnim implikacijama.Tenninološki i značenjski inovacijski se pristupi tumače kao odgovor univerzalnoj čovjekovoj potrebi za stalnim unapredivanjem cjelokupnog životnog konteksta. Stalna razvojna gibanja dopiru do svih segmenata bogatog čovjekovog okružja, pa time i do odgoja i obrazovanja male djece.Inovacijski se pristupi promatraju u svjetlu suvremenih teorijskih opredjeljenja o značaju i mogućnostima utjecaja institucije u cjelokupnom razvojnom dosegu ličnosti. Autorica izvodi dvije razine poimanja inovacijskih pristupa, od kojih posebno naglašava njihovu razvojnost kao osnovu izgradnje nove persepktive cjelokupnosti teorije i prakse predškoskog odgoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
122002

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Jasna Krstović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krstović, Jasna
Inovacijski pristupi ili razvojne perspektive predškolskog odgoja // Inovacijski pristupi-korak bliže djetetu / Božić, Ž. (ur.).
Rijeka: Odjel gradske uprave za odgoj i školstvo, 1997. str. 44-55 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Krstović, J. (1997) Inovacijski pristupi ili razvojne perspektive predškolskog odgoja. U: Božić, Ž. (ur.)Inovacijski pristupi-korak bliže djetetu.
@article{article, author = {Krstovi\'{c}, Jasna}, editor = {Bo\v{z}i\'{c}, \v{Z}.}, year = {1997}, pages = {44-55}, keywords = {razvojne perspektive, pred\v{s}kolska terminologija, inovacije}, title = {Inovacijski pristupi ili razvojne perspektive pred\v{s}kolskog odgoja}, keyword = {razvojne perspektive, pred\v{s}kolska terminologija, inovacije}, publisher = {Odjel gradske uprave za odgoj i \v{s}kolstvo}, publisherplace = {Rijeka,Hrvatska} }
@article{article, author = {Krstovi\'{c}, Jasna}, editor = {Bo\v{z}i\'{c}, \v{Z}.}, year = {1997}, pages = {44-55}, keywords = {developmental perspectives, preschool terminology, inovations}, title = {Inovative Approach or Developmental Perspectives in Preschool Education}, keyword = {developmental perspectives, preschool terminology, inovations}, publisher = {Odjel gradske uprave za odgoj i \v{s}kolstvo}, publisherplace = {Rijeka,Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font