Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kvalitativni pristup evaluaciji institucionalnog predškolskog odgoja (CROSBI ID 24737)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Babić, Nada Kvalitativni pristup evaluaciji institucionalnog predškolskog odgoja // Vrednovanje obrazovnog procesa, programa, ostvarivanja, učinka / Peko, Anđelka ; Mužić, Vladimir (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996. str. 111-132-x

Podaci o odgovornosti

Babić, Nada

hrvatski

Kvalitativni pristup evaluaciji institucionalnog predškolskog odgoja

U radu se prezentiraju osnovne postavke i rezultati kvalitativne metodologije institucionalnog predškolskog odgoja. Evaluacija kao metodologijski postupak služi sustavnom cjelovitom prikupljanju i analiziranju činjenica u svrhu što preciznijeg, objektivnijeg i vrijednosno neutralnijeg procjenjivanja odabranih parametara predškolske stvamosti. Kvalitativna paradigma evaluacije (derivirana iz socijalne antropologije i ekološke psihologije) usmjerena je na proces, dinamiku i odnos, na naturalističku opservaciju i njenu validnost. Cjelovito obuhvaćanje, sustavni opis i procjenjivanje situacijskih konteksta (najčešće komunikacijsko-interakcijskih) u njihovoj unutrašnjoj koherentnosti i kompleksnosti čini bit kvalitativne evaluacije. Na primjeru istraživanja ponašanja odgajatelja u institucionalnom - vrtićnom kontekstu prikazane su mogućnosti korištenja konstruiranog modela funkcionalne analize.

evaluacija, kvalitativna metodologija, funkcionalna analiza

nije evidentirano

engleski

Qualitative approach to evaluation of institutional pre-school education

nije evidentirano

evaluation, qualitative methodology, functional analysis

nije evidentirano

Podaci o prilogu

111-132-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Vrednovanje obrazovnog procesa, programa, ostvarivanja, učinka

Peko, Anđelka ; Mužić, Vladimir

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

1996.

953-96006-0-9

Povezanost rada

Pedagogija