Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 320349

Nastava u kombiniranim odjelima


Lučić, Kata; Matijević, Milan
Nastava u kombiniranim odjelima, Zagreb: Školska knjiga, 2004 (ostalo)


Naslov
Nastava u kombiniranim odjelima
(Teaching in combined classis)

Autori
Lučić, Kata ; Matijević, Milan

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, strucna

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2004

Stranica
211

ISBN
953-0-50658-9

Ključne riječi
primarno obrazovanje; nastava; obvezna škola; didaktičke strategije; Jena-plan
(primary education; compulsory school; teaching strategies; Jena plan)

Sažetak
Ovo je priručnik za učiteljice i učitelje koji organiziraju nastavu u kombiniranm razrednim odjelima. To je model rada u kojem učenici dva ili više razreda osnovne škole koriste jednu učionicu a poučava ih jedan učitelj ili učiteljica. Obično je u učionici između 10 i 20 učenika, a u Hrvatskoj takvih odjeljenja na početku trećeg milenija ima oko 1800. Taj je model rada dosta blizak poznatom pedagoškom projektu koji je razvio Peter petersen 1925 godine u njemačkom gradu jena.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju

Lučić, Kata; Matijević, Milan
Nastava u kombiniranim odjelima, Zagreb: Školska knjiga, 2004 (ostalo)
Lučić, K. & Matijević, M. (2004) Nastava u kombiniranim odjelima. Zagreb, Školska knjiga.
@book{book, year = {2004}, pages = {211}, keywords = {primary education, compulsory school, teaching strategies, Jena plan}, isbn = {953-0-50658-9}, title = {Teaching in combined classis}, keyword = {primary education, compulsory school, teaching strategies, Jena plan}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }