Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Lovni turizam (CROSBI ID 35096)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Kovačević, Branko ; Kovačević, Marina Lovni turizam // Hrvatski turizam : plavo, bijelo, zeleno / Čorak, Sanda ; Mikačić, Vesna (ur.). Zagreb: Institut za turizam, 2006. str. 191-214-x

Podaci o odgovornosti

Kovačević, Branko ; Kovačević, Marina

hrvatski

Lovni turizam

Hrvatski lovni turizam analizira karakteristike i trendove lovnog turizma s naglaskom na stanje hrvatske lovne ponude. Na početku se daje pregled povijesnog razvoja lovnog turizma u Hrvatskoj. Zatim se analiziraju trendovi u svijetu i Europi pri čemu se naglašava stanje lovstva u zemljama Europske unije i potrošnja europskih lovaca. Istražuju se elementi cijena i cirkulacija novca u međunarodnom lovnom turizmu te se ispituju osnovna obilježja lovnog turizma, karakteristike lovaca i kanali distribucije potrošnje lovaca turista. Istraživanja su pokazala da lovni turizam ima sezonski i elitni karakter, zahtijeva manje kapaciteta i infrastrukture i dovodi do razvoja ostalih oblika turizma. Analizira se tržište lovnog turizma, njegovi subjekti i osnovne karakteristike. Na tržištu lovnog turizma emitivne su većinom gospodarski visokorazvijene zemlje, a destinacije lovnog turizma tranzicijske i slabije razvijene zemlje. Analiza hrvatske lovno-turističke ponude pokazuje da Hrvatska kao lovna destinacija nije zadovoljavajuće pozicionirana. Lovno-turistička ponudu obilježava veliki broj neiskorištenih lovnih potencijala praćenih neprikladnim smještajnim kapacitetima i neadekvatnom ugostiteljskom ponudom pri čemu se ostvaruju znatno niži prihodi u odnosu na konkurentske zemlje. Zato je u cilju razvoja hrvatskog lovnog turizma nužno provoditi adekvatne razvojne mjere koje bi prije svega poticale razvoj prepoznatljivoga lovno-turističkog proizvoda. Razvojne mjere obuhvaćaju intenzivniju promociju lovnih destinacija, obrazovanje lokalnog stanovništva, obnovu i izgradnju adekvatnih smještajno-ugostiteljskih lovnih kapaciteta, razvoj elitnog lovnog turizma, zaštitu lovnih resursa, djelotvornu lovočuvarsku službu i poticanje transparentnog financijskog sustava u lovstvu.

lovni turizam, lovac turist, divljač, ekologija, potrošnja, Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Hunting tourism

nije evidentirano

hunting tourism, hunter tourist, wild game, ecology, spending, Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

191-214-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Hrvatski turizam : plavo, bijelo, zeleno

Čorak, Sanda ; Mikačić, Vesna

Zagreb: Institut za turizam

2006.

953-6145-16-2

Povezanost rada

Ekonomija