Kulturni turizam (CROSBI ID 35094)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Tomljenović, Renata
hrvatski
Kulturni turizam
Diverzifikacija turističke potražnje s jedne strane i potreba turističkih destinacija Hrvatske da produlje sezonu i geografski prošire turističku potražnju s druge strane, razlozi su sve prominentnije uloge kulturnog turizma u cjelokupnoj turističkoj ponudi hrvatskih destinacija. Istovremeno, kako se kulturni sektor sve češće suočava s kroničanim nedostatkom financijskih sredstava potrebnih za održavanje kulturne baštine i financiranje kulturnog stvaralaštva, uključivanje u turizam postaje sve atraktivnija poslovna opcija ovom sektoru. S obzirom da kultura nije podređena zakonitostima tržišta koji bi ju prisiljavali na prilagođavanje posjetiteljima, a turistički sustav bez sveopće podrške može malo utjecati na prilagodbu kulturnih atrakcija i događanja turističkoj potražnji, jedino se strateškim razvojem mogu polučiti željeni rezultati. U Hrvatskoj, ovaj strateški pristup započeo je prije tri godine, usvajanjem i implementacijom Nacionalne strategije razvoja kulturnog turizma. Upravo je cilj ovog članka prezentirati glavne aspekte ove Strategije te, nakon dvije godine njezine implementacije, prikazati aktivnosti glavnih aktera ovog razvoja te se kritički osvrnuti na postignute rezultate. Istovremeno, uvodni dio ovog članka donosi kratak pregled i rezime glavnih koncepata i trendova razvoja kulturnog turizma kako bi se dala odgovarajuća podloga i kontekst za razumijevanje razvoja ove vrste turizma u Hrvatskoj.
kulturni turizam, potražnja za kulturnim turizmom, ponuda kulturnog turizma, Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Cultural tourism
nije evidentirano
cultural tourism, cultural tourism demand, cultural tourism supply, Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
119-148-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Hrvatski turizam : plavo, bijelo, zeleno
Čorak, Sanda ; Mikačić, Vesna
Zagreb: Institut za turizam
2006.
953-6145-16-2