Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 319709

Utjecaj e-marketinga na konkurentnost modne marke "Croata"


Bušić, Franjo
Utjecaj e-marketinga na konkurentnost modne marke "Croata", 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 319709 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj e-marketinga na konkurentnost modne marke "Croata"
(Influence of e-marketing on fashion brand "Croata" competitivness)

Autori
Bušić, Franjo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
18.12

Godina
2007

Stranica
54

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
First, Ivana

Ključne riječi
e-marketing; konkurentnost; modna marka
(e-marketing; competitivness; fashion brand)

Sažetak
Dvadesetprvo stoljeće će nedvojbeno biti obilježeno informatičkom revolucijom, brzina kojom cijena tehnologije pada i kojom ulazi domove i radna mjesta milijuna ljudi, pokazuje da se promjene događaju vrlo brzo. Internet je kao jedan od najvećih fenomena informatičke revolucije promijenio način na koji gospodarski subjekti posluju. Te promjene nameću i promjenu mogućnosti i dimenzija marketing sustava firmi, što potiče marketinške stručnjake da revidiraju postojeće marketinške strategije, a što se postiže proučavanjem e-marketinga. Predmet ovog rada su prednosti i temeljne značajke e-marketinga, sa posebnim osvrtom na primjenu ovog specifičnog područja marketinga u praksi na primjeru modne marke « ; ; Croata» ; ; . Rad može poslužiti kao izvor informacija posebno zaposlenima na području e-marketinga, te marketinškim stručnjacima u cjelini budući da se Internet marketing sve manje u praksi odvaja od ostalih marketinških aktivnosti poduzeća, a poduzeća mogu kvalitetnim pristupom imati višestruke koristi od primjene ovakve integrirane strategije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bušić, Franjo
Utjecaj e-marketinga na konkurentnost modne marke "Croata", 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Bušić, F. (2007) 'Utjecaj e-marketinga na konkurentnost modne marke "Croata"', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bu\v{s}i\'{c}, F.}, year = {2007}, pages = {54}, keywords = {e-marketing, konkurentnost, modna marka}, title = {Utjecaj e-marketinga na konkurentnost modne marke "Croata"}, keyword = {e-marketing, konkurentnost, modna marka}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bu\v{s}i\'{c}, F.}, year = {2007}, pages = {54}, keywords = {e-marketing, competitivness, fashion brand}, title = {Influence of e-marketing on fashion brand "Croata" competitivness}, keyword = {e-marketing, competitivness, fashion brand}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font